Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Windows Kernel Mode sterownik ekranu przestał działać po wył. gry - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+---- Dział: Sterowniki (/sterowniki-17-f)
+---- Wątek: Windows Kernel Mode sterownik ekranu przestał działać po wył. gry (/windows-kernel-mode-sterownik-ekranu-przestal-dzialac-po-wyl-gry-24862-t)



Windows Kernel Mode sterownik ekranu przestał działać po wył. gry - nowak196 - 09.07.2012 20:47

Witam.

Mam duży problem z moim Win 7 , szukałem wszędzie rozwiązania na moje pytanie ale nigdzie nie znalazłem mam nadzieje że znajdzie się właśnie ktoś na tym forum kto mi pomoże a więc:

po wyłączeniu gry , wchodze sobie jeszcze na przeglądarke albo coś i nagle ekran staje myszką moge ruszać ale ekran jest martwy musze resetować pc, jakiś czas temu miałem podobnie wyłączając gre migał mi ekran i nagle pojawiał sie komunikat Windows Kernel Mode sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność..... i robiło sie tak z 2 - 3 razy ale teraz ekran całkowicie staje . Z tego co popatrzyłem wina karty graficznej ? Bardzo proszę o pomoc, to już jest katastroficzne ciągle to samo reset reset reset


RE: Problem proszę o pomoc , - thermalfake - 09.07.2012 23:06

Zacząłbyś od tego jaką wersję masz systemu, jaka konfiguracja sprzętu, jakie sterowniki i ich wersje, jakie aplikacje zainstalowane.
Podstawowe kroki:
- aktualizacja możliwie wszystkich sterowników poczynając od chipsetu a kończąc na pierdołkach
- testowe wyłączenie programów AV/IS
- obciążenie karty graficznej Furmarkiem na dłuższy czas
- testowa podmiana na inną kartę grafiki
- umożliwienie podglądu dziennika zdarzeń (eksport do pliku)
Windows Kernel Mode sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność - do poczytania szczególnie drugi link
http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg487368.aspx
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/737-27116RadeonSeries-ATIKMDAGhasstoppedrespondingerrormessages.aspx