Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Zmiana własnego hasła na nowym laptopie - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Zmiana własnego hasła na nowym laptopie (/zmiana-wlasnego-hasla-na-nowym-laptopie-23728-t)

Zmiana własnego hasła na nowym laptopie - vagabunda90 - 16.05.2012 19:02

Witam
kupiłem nowego laptopa z Windows 7 home premium, jestem jedynym użytkownikiem i administratorem systemu (konto chronione hasłem), jednakże ostatnio przy próbie zmiany własnego hasła (którym się zresztą loguje do systemu) otrzymuje komunikat że wpisywane stare hasło jest złe, nie rozumiem tego, wiem że temat był już pewno ileś razy poruszany ale potrzebuje pomocy, jestem laikiem w tych sprawach proszę o pomoc i z góry dziękuje

RE: Zmiana własnego hasła na nowym laptopie - thermalfake - 17.05.2012 20:03

Do tego celu będziesz potrzebować nośnik z systemem o tej samej architekturze jak Twój system czyli x86 bądź x64.
Nie ten z recovery tylko sklepowy/ściągnięty oem bądź dysk naprawy (zajmuje ok 160MB).
Jak już to będziesz mieć rozpoczynasz na nowo instalację czyli wcześniej ustawione bootowanie z cd.
W momencie kiedy odpali się instalator do pierqwszego okna wciskasz Shift + [F10] żeby dostać się do konsoli WinRE. W konsoli wklepujesz control userpasswords2
Pojawi się okienko apletu w którym wybieramy użytkownika i usuwamy mu hasło , na dole opcja resetuj hasło.

RE: Zmiana własnego hasła na nowym laptopie - vagabunda90 - 17.05.2012 21:45