Windows 7 32-bit (Problem z siecią) - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f) +--- Wątek: Windows 7 32-bit (Problem z siecią) (/windows-7-32-bit-problem-z-siecia-21860-t) |
Windows 7 32-bit (Problem z siecią) - Majster332 - 11.02.2012 18:38 Witam. Mam dwa problemy związane z Windowsem 7 Home Premium(wcześniej pracowałem na XP'ku,od niedawna mam win.7) Pierwszy mój problem: Mam Komputer stacjonarny,oraz laptopa na,którym jest Wi-Fi. Na kompie stacjonarnym mam internet ściągany z modemu. A na laptopie chciałem z routera TP-Link model- TL-WR340G. I jak chce skonfigurować Routera poprzez płytkę,bo strona mi nie działa. To wyświetla błąd: screan shot w załączniku 1-wszym. Proszę pomóżcie,bo jestem zielony w sprawach win7.A chciałym skonfigurować tego routera... Drugi problem:(wdg.mnie odnosi się do 1-wszego). Na laptopie,jak chce się połączyć z moim routerem, to się łączy. Wszystko ładnie jest,ale jak wejde w Otwórz Centrum Sieci i udostępniania. To gdzie jest tabelka Wyświetlanie aktywnych sieci,to widać,że się łączy ,ale obok w Typ dostępu pisze Brak dostępu do Internetu. Proszę pomóżcie. ;C RE: Brak dostępu do Internetu. - thermalfake - 12.02.2012 09:11 Sprawdż czy na stacjonarnym masz: - zainstalowany sterownik karty sieciowej (musi istnieć połączenie lokalne) - we właściwościach tego połączenia dla protokołu tcp/ip ustaw automatyczne pobieranie ip oraz dns - wklep polecenie ipconfig/all i wrzuć screena - zobacz czy router odpowiada na zapytania poleceniem ping 192.168.x.y (adres domyślny jest na spodzie routera np 192.168.0.1) RE: Brak dostępu do Internetu. - Majster332 - 12.02.2012 09:43 (12.02.2012 09:11)thermalfake napisał(a): Sprawdż czy na stacjonarnym masz: Teraz mam nowy problem. Odziwo laptop się połączył z routerem i mam sieć bezprzewodową z netem na laptopie.