Rozwiązany System nie widzi całego RAMu - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Hardware (/hardware-28-f) +--- Wątek: Rozwiązany System nie widzi całego RAMu (/system-nie-widzi-calego-ramu-21841-t) |
System nie widzi całego RAMu - szysza - 10.02.2012 19:15 Witam! Dziś przyszła przesyłka z 2x1GB RAMu dla mojego PC. Przed tym na kompie miałem zainstalowaną jedną kość 1 GB. No dobra, założyłem obie nowe kości do 2 wolnych slotów, odpalam PC i... nic! Komputer dalej widzi zainstalowane 1 GB. Próbowałem przez msconfig, przez wiersz poleceń... Powoli tracę cierpliwość dla tej sprawy. Jesteście moją ostatnią deską ratunku. W BIOSie jestem kompletnie zielony, nawet nie wiem jak z tego wyjść Tu jeszcze skriny z CPU-Z. Slot 1 to stara karta pamięci, 2 i 3 to nowe kości Proszę o pomoc, pilne! Pozdrawiam! RE: System nie widzi całego RAMu - dyzio2 - 10.02.2012 19:36 Rozumiem że kupiłeś kości pracujące w Dual'u >powinny pracowąc w slotach 1-3 lub 2-4. RE: System nie widzi całego RAMu - stingear - 10.02.2012 19:51 Podłącz same nowe kości wg kolorów styków na płycie głównej. Później spróbuj dołożyć starą. Jaką płytę główną masz?? RE: System nie widzi całego RAMu - szysza - 10.02.2012 21:08 Płyta główna? Więc tak... Próbowałem chyba wszystkich możliwych kombinacji przestawiania kości. Bez skutków. Na koniec zdecydowałem się na próbę odpalenia PC bez starej kości, czyli na 2 GB nowego RAMu. Nie odpalił, zaczął piszczeć... W BIOSie pokazuje że jest zainstalowane 1024 MB. Nie wiem co robić... Ktoś ma jakieś pomysły? A może to nowe kości nie są kompatybilne? Daję link do aukcji na której kupiłem RAM - KLIK! Zdjęcia slotów RE: System nie widzi całego RAMu - szymnax - 11.02.2012 00:03 Spróbuj włożyć tylko 1 kość z nowych ramów, do tego samego slotu w którym był stary. Jeśli jeden ani 2 z nowych nie zaskoczy, zaktualizuj BIOS. RE: Sys