Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery (/brak-bootmgr-po-uzyciu-toshiba-hdd-recovery-19672-t)



Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - Mateusz223 - 06.11.2011 16:24

Witam
Mój problem wygląda następująco,miałem problemy z pojawiajacym sie niebieskim ekranem i wyskakującym błedem fltmgr.sys więc postanowiłem użyć narzedzia Toshiba HDD Recovery do przywrócenia komputera do stanu fabrycznego.Jednak po zakończeniu działania komputer uruchomił się ponownie i wyskoczył błąd Bootmgr naciśnij alt+ctrl+del aby uruchomić ponownie komputer.Dyski zostały sformatowane,jedyne komendy jakie funkjonują to F2 (BIOS) i F12 czyli Bootowanie. Na dysku mam Windows 7 Home Premium 64 bit PL Preinstalled.Moj laptop to Toshiba Satellite L755.Sciagnałem kopie oryginalnego systemu jednak w wersji ang. ponieważ posiadam klucz z tyłu laptopa jednak przy początkowym kopiowaniu plików wyskakuje wyzej wymieniony niebieski ekran jednak bez bledu fltmgr.sys. Prosze o pomoc.


RE: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - thermalfake - 06.11.2011 20:53

Dorwij zwykłego OEM'a Home Premium x64 PL i spróbuj z niego postawić system. Gdyby się nie udało to czeka cię reklamacja.

Cytat:Sciagnałem kopie oryginalnego systemu jednak w wersji ang.
Fabryczne recovery czy sklepowy OEM ?


RE: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - Mateusz223 - 06.11.2011 21:27

(06.11.2011 20:53)thermalfake napisał(a):  Dorwij zwykłego OEM'a Home Premium x64 PL i spróbuj z niego postawić system. Gdyby się nie udało to czeka cię reklamacja.

Cytat:Sciagnałem kopie oryginalnego systemu jednak w wersji ang.
Fabryczne recovery czy sklepowy OEM ?

Spróbowałem teraz polska wersje a dokładnie Microsoft.Windows.7.PL.All.Versions.x86.x64 i dalej ten sam błąd. Ta wersję jak i poprzednia sciągnąłem z torrentów jednak ang byłą podobno skopiowana z oryginalnego CD. Jeszcze przed ta sytuacja stworzyłem jedna płyte Recovery z czterech,ponieważ zabrakło mi DVD. Zbootowałem Ją i cała poszła bez problemu tylko krzyczy o następną.Jutro będe dzwonił do Toshiby,może coś poradzą. Jednak przeraziłem się cena 34,90 euro za płyty recovery.


RE: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - thermalfake - 06.11.2011 21:38

Pobierz Hiren's boot cd 15, wypal albo przemiel na bootowalne usb, zrób diagnostykę pamięci memtest86 i dysku twardego - mhdd. Zobaczymy co dalej. Serwis musi odbudować strukturę dysku przy jego wymianie. Sprawdzone niejednokrotnie przy reklamowaniu Toshiby.


RE: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - Mateusz223 - 07.11.2011 11:35

(06.11.2011 21:38)thermalfake napisał(a):  Pobierz Hiren's boot cd 15, wypal albo przemiel na bootowalne usb, zrób diagnostykę pamięci memtest86 i dysku twardego - mhdd. Zobaczymy co dalej. Serwis musi odbudować strukturę dysku przy jego wymianie. Sprawdzone niejednokrotnie przy reklamowaniu Toshiby.

Memtest86 nie wykrył żadnych błędów, uruchomiłem windows memory diagnostic tez nie wykrył błedow ponieważ nie mogłem znaleśc diagnostyki dysku twardego.Zrobiłem tylko sprawdzanie dysku w mini XP. Kurde laptopa mam od czwartku i juz mnie serwis czeka?
Na infolini Toshiba pan polecił kupić płytę recovery jednak po bliższym opisaniu tego przypadku podał mi adres serwisu Cwaniak Dzięki za pomoc
W serwisie zdiagnozowali usterke modułu pamieci,zamówili część,zamontowali ale w testach okazało się ze płyta głowna również jest do wymiany.21 zamówiili płytę jednak obecnie część jest niedostępna i przewidziana data dostawy to 05.12. To jakaś Gehenna.


RE: Brak Bootmgr po użyciu Toshiba HDD Recovery - thermalfake - 26.11.2011 03:23

Niestety musisz czekać. Nie wiem co to za rzadki okaz Toshiby. Ja mam autoryzowany serwis pod nosem w moim mieście. Kiedyś Tośka była synonimem jakości. Teraz to taka sama "padlinowata" jakość jak u innych producentów. Swoją drogą działania serwisu to druga strona medalu bo też miałem nie raz z nimi rożne "kwiatki".
Gdyby naprawa się przedłużała to od razu wal po pomoc do miejscowego rzecznika praw konsumenta.