Brak połączenia - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f) +--- Wątek: Brak połączenia (/brak-polaczenia-18623-t) |
Brak połączenia - zibi0015 - 16.09.2011 06:54 witam mam router TL-WR340G i lapka Toshiba Satellite C655D z Windowsem 7 Ultimate przez jakiś czas nie mogłem połączyć się z siecią bezprzewodową bo router miałem od kolegi który utworzył na nim sieć ale nie pamiętał hasła aż wczoraj ściągnąłem oprogramowanie do konfiguracji TL-WR340G i bez problemu utworzyło nową sieć połączyło mnie z nią i necik śmigał ale nie wiem co mnie napadło i postanowiłem zrobić jak w tym poradniku http://www.cmtsinfo.net/index.php?howto=wr340g czyli zresetowałem router no i teraz mam sieć łączy mi sie z nią ale cały czas mam "brak dostępu do sieci" :/ RE: Brak połączenia - dhapollo - 17.09.2011 15:41 Przywróć ustawienia fabryczne i użyj płytki tak będzie najszybciej RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 00:11 Żeby to było takie proste już kończe konfiguracje i wywala mi takie coś http://zapodaj.net/9b0e19de3751.jpg.html Dodam że po resecie nie daje rady połączyć się nawet przez kabel przez ten modem WIFI a przed resetem łączyłem się bez problemu teraz jedynie został mi ADSL A to jest widok połączenia sieciowego po połączeniu z siecią bezprzewodową http://zapodaj.net/9a9113b84931.jpg.html RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 07:31 Spróbuj ustawić WAN ręcznie. Jaki dostawca internetu? RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 08:22 Możesz mi to wytłumaczyć dokładniej bo nie jestem mocny w tym temacie a co do dostawcy to nie wiem jak to powiedzieć to lokalny dostawca OST RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 09:57 Czegoś nie rozumiem. Piszesz o ADSL a na 99,99% masz DSL więc jak to jest. Więc jakie masz łącze w końcu. Jeszcze inaczej przywróć ustawienia domyślne (przytrzymaj reset ok 60sek) i podłącz kabelki. Sklonuj maka kompa na ruter i powinno śmigać RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 10:33 nic z tego w ustawieniach lan zmieniłem 192.168.1.1 na 192.168.0.1 i potem z płytki i śmiga problem rozwiązany RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 12:11 Odłącz wszystko (prócz zasilania). Zrób twardy reset rutera (przytrzymaj reset ok 60 sek) Sklonuj MAC adres (admin może blokować) Włącz dhcp (powinno być włączone ale sprawdź) Podłącz wszystko i zobacz czy działa. zapodaj po tej operacji ipconfig /all z kompa. jeśli ruter będzie się pluł podaj scrina |