Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Brak połączenia - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Brak połączenia (/brak-polaczenia-18623-t)



Brak połączenia - zibi0015 - 16.09.2011 06:54

witam mam router TL-WR340G i lapka Toshiba Satellite C655D z Windowsem 7 Ultimate Uśmiechnięty przez jakiś czas nie mogłem połączyć się z siecią bezprzewodową bo router miałem od kolegi który utworzył na nim sieć ale nie pamiętał hasła aż wczoraj ściągnąłem oprogramowanie do konfiguracji TL-WR340G i bez problemu utworzyło nową sieć połączyło mnie z nią i necik śmigał Uśmiechnięty ale nie wiem co mnie napadło i postanowiłem zrobić jak w tym poradniku Smutny

http://www.cmtsinfo.net/index.php?howto=wr340g

czyli zresetowałem router no i teraz mam sieć łączy mi sie z nią ale cały czas mam "brak dostępu do sieci" :/


RE: Brak połączenia - dhapollo - 17.09.2011 15:41

Przywróć ustawienia fabryczne i użyj płytki tak będzie najszybciejUśmiechnięty


RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 00:11

Żeby to było takie proste Smutny już kończe konfiguracje i wywala mi takie coś

http://zapodaj.net/9b0e19de3751.jpg.html

Dodam że po resecie nie daje rady połączyć się nawet przez kabel przez ten modem WIFI a przed resetem łączyłem się bez problemu Smutny teraz jedynie został mi ADSL Smutny

A to jest widok połączenia sieciowego po połączeniu z siecią bezprzewodową

http://zapodaj.net/9a9113b84931.jpg.html


RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 07:31

Spróbuj ustawić WAN ręcznie.
Jaki dostawca internetu?


RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 08:22

Możesz mi to wytłumaczyć dokładniej bo nie jestem mocny w tym temacie Uśmiechnięty a co do dostawcy to nie wiem jak to powiedzieć to lokalny dostawca OST Uśmiechnięty


RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 09:57

Czegoś nie rozumiem. Piszesz o ADSL a na 99,99% masz DSL więc jak to jest.

Więc jakie masz łącze w końcu.

Jeszcze inaczej przywróć ustawienia domyślne (przytrzymaj reset ok 60sek) i podłącz kabelki.
Sklonuj maka kompa na ruter i powinno śmigać


RE: Brak połączenia - zibi0015 - 18.09.2011 10:33

nic z tego Uśmiechnięty w ustawieniach lan zmieniłem 192.168.1.1 na 192.168.0.1 i potem z płytki i śmiga Uśmiechnięty

problem rozwiązany Uśmiechnięty


RE: Brak połączenia - dhapollo - 18.09.2011 12:11

Odłącz wszystko (prócz zasilania). Zrób twardy reset rutera (przytrzymaj reset ok 60 sek)
Sklonuj MAC adres (admin może blokować)
Włącz dhcp (powinno być włączone ale sprawdź)
Podłącz wszystko i zobacz czy działa.
zapodaj po tej operacji ipconfig /all z kompa.
jeśli ruter będzie się pluł podaj scrina