Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Problemy z formatowaniem - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Forum (/forum-1-f)
+--- Dział: Kosz (/kosz-3-f)
+--- Wątek: Problemy z formatowaniem (/problemy-z-formatowaniem-17863-t)



Problemy z formatowaniem - SzweD - 08.08.2011 16:55

Czesc!

Mysle ze dobrze trafilem z dzialem Zacieszacz
Potrzebuje pilnie pomocy bo jestem totalnie zielony w sprawach komputera.
Mianowicie potrzebuje zrobic format lub cos w tym rodzaju ale nie mam plyty z windowsem, poniewaz byl juz wgrany przy kupnie.
A teraz pytanie, jak to zrobic? Lub cofnac system do danej daty? Albo o co chodzi z programem recover ?
Szukalem po forum lecz znalazlem rozwiazania tylko z usb (lecz to nie bardzo mi pasuje, jeszcze cos zepsuje) a nie mam na tyle czasu zeby zwiedzic je cale.
Z gory licze na pomoc, dzieki.

PS. Uzywam klawiatury z alfabetem szwedzkim dlatego nie moge uzywac polskich liter.


RE: Problemy z formatowaniem - thermalfake - 08.08.2011 17:22

Jeśli to laptop to producenci umożliwiają przywrócenie systemu do fabrycznego stanu. Zależnie od producenta są to zazwyczaj klawisze funkcyjne które wciskamy przy starcie F1-F12, rzadziej kombinacje. Ten zabieg usuwa wszelkie nasze dane. Jeśli już system się przywróci nie omieszkaj wykonać sobie nośników recovery dostarczonym dedykowanym oprogramowaniem.


RE: Problemy z formatowaniem - SzweD - 08.08.2011 17:31

Jesli to ma znaczenie to dodam ze to komputer stacjonarny, pisalem ze jestem zielony w sprawie komputerow.


RE: Problemy z formatowaniem - thermalfake - 08.08.2011 23:22

Jakiej marki ten komputer (model), znajdziesz go na dowodzie zakupu, oznaczenie jest też na obudowie z tyłu/pod spodem/z przodu lub z któregoś boku. Na razie rozmowa sprowadza się do poziomu "mam popsuty samochód i nie jedzie" Zacieszacz Bez tego nie wiem jak dalej Ci pomóc.
Pytanie dlaczego chcesz go cofnąć ?