Rozwiązany Problem z USB i telefonem (rozwiązany) - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Hardware (/hardware-28-f) +--- Wątek: Rozwiązany Problem z USB i telefonem (rozwiązany) (/problem-z-usb-i-telefonem-rozwiazany-17491-t) |
Problem z USB i telefonem (rozwiązany) - Radek1436 - 22.07.2011 18:31 Otóż chodzi oto, ostatnio kolega podłączył mi w kompie na płycie głównej usb z przedniego panelu.Tak podłączył że zamienil + z -.Podłączyłem telefon i mi się wyłączył i nie mogę go włączyć(pewnie coś w środku się spaliło albo coś).A to jest nowy telefon i niewiem czy uznają mi go na gwarancji.I kieruje do was takie pytanie czy będę musiał zapłacić za naprawę komórki czy sami naprawia?Co na ten temat sadzicie? RE: Problem z USB i telefonem - thermalfake - 23.07.2011 07:21 W najlepszym przypadku zabieg ten uszkadza mostek w chipsecie na płycie głównej. Zazwyczaj jednak "leci" też urządzenie wpięte pod usb czyli w tym wypadku telefon. Jeśli serwisanci stwierdzą taki fakt zwarcia przez złącze mini usb telefonu to zgłoszenie reklamacyjne zostanie odrzucone. RE: Problem z USB i telefonem - Radek1436 - 23.07.2011 15:02 A jaki to bedzie koszt naprawy czegos takiego? Telefon to SE Xperia X8 RE: Problem z USB i telefonem - thermalfake - 23.07.2011 15:07 Nie mam pojęcia, wyślij telefon, gdyby odmówili bezpłatnie a Ciebie nie było by stać na naprawę zapłacisz koszt transportu plus ewentualnie ekspertyza. Popytaj na elektrodzie w dziale komputerów. RE: Problem z USB i telefonem - Radek1436 - 23.07.2011 15:31 Telefon już wysłałem tylko nie wiem na co się przygotować czy naprawią za darmo czy będę musiał coś płacić(i niewiem ile by to kosztowało) RE: Problem z USB i telefonem - Radek1436 - 02.08.2011 17:26 Dziś dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze wysłali do serwisu producenta i właśnie nie wiem czy to jest dobrze czy złe :/ RE: Problem z USB i telefonem - thermalfake - 02.08.2011 22:14 Sprzedawca/dystrybutor skorzystał z gwarancji producenckiej więc na tej podstawie odesłał bezpośrednio do ich serwisu. Uzbrój się w cierpliwość i życzę powodzenia. Tam gdzie wysłałeś na pewno Cię powiadomią jak przyjdzie z powritem czy reklamację przyjmują czy odrzucają. RE: Problem z USB i telefonem - Radek1436 - 08.08.2011 16:50 Dziś dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze telefon czeka we Wrocławiu na wymianę płyty głównej i że telefon dostane za tydzień. Także jak myślisz będę musiał coś płacić czy już uznali gwarancje? RE: Problem z USB i telefonem - thermalfake - 08.08.2011 17:19 W polskim prawie jeśli zgłaszasz reklamację czy to na podstawie gwarancji, niezgodności towaru z umową, rękojmi (firmy) oni mają 14 dni na ustosunkowanie się do niej. Jeśli w tym czasie nie dostaniesz odpowiedzi z odmową to automatycznie uznaje się tą reklamację za rozpatrzoną pozytywnie na Twoją korzyść. RE: Problem z USB i telefonem - Radek1436 - 18.08.2011 13:30 Wczoraj odebrałem telefon.Został naprawiony za darmo.Wymienili płytę główną i gwarancja znowu jest na 24miesiace.Także zakończyło się happy endem. |