Partycja dysków podczas instalacji Windows 7 - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: Partycja dysków podczas instalacji Windows 7 (/partycja-dyskow-podczas-instalacji-windows-7-16106-t) |
Partycja dysków podczas instalacji Windows 7 - czmielowa - 16.05.2011 16:51 Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowicjuszką i proszę o szybką pomoc. Bardzo przepraszam jeżeli wątek gdzieś już zawiera te informacje dokładnie opisane ale przejrzałam większość i akurat tego problemu nie rozwiązałam. Mój problem polega na tym, że podczas instalowania Windows 7 i podziału dysku na partycje np. 160GB na 10GB (system), a reszta na inne pliki, po zakończeniu instalacji wyświetlany jest jeden dysk (10MG znika) a system i tak znajduje się na dysku na którym nie powinien... Podczas instalacji usuwałam wszystkie dyski, a nowo utworzony pod system zawierał prawidłową wielkość. Chciałabym żeby to było tak jak w przypadku Windows XP, że są wyświetlane oba dyski (system i inne) i aby system sam nie "zabierał" mi pamięci. Jak to zrobić podczas instalacji? Jak wg was powinnam podzielić dyski? Zalecana wielkość systemowego? Przy okazji doboru wielkości... Co zrobić aby pliki "pobrane" zapisujące się automatycznie w folderze pod tą nazwą na dysku systemowym były automatycznie zapisywane w utworzonym przeze mnie folderze na drugim dysku? Czy po prostu za każdym razem wybierać folder ręcznie? Proszę o pisanie prostym językiem gdyż komputer w większości, a zwłaszcza język techniczny to dla mnie czarna magia. Ogólnie instalacje umiem przeprowadzić tylko ta partycja.... Trzy razy robiłam i za każdym razem inaczej i źle... RE: Partycja dysków podczas instalacji Windows 7 - thermalfake - 16.05.2011 20:52 Nie żartuj, że na system chcesz przeznaczyć tylko 10GB On