![]() |
"Krzaczący się" Windows 7 - problemy z aktualizacją i rzekomo nieoryginalny system - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: "Krzaczący się" Windows 7 - problemy z aktualizacją i rzekomo nieoryginalny system (/krzaczacy-sie-windows-7-problemy-z-aktualizacja-i-rzekomo-nieoryginalny-system-15666-t) |
"Krzaczący się" Windows 7 - problemy z aktualizacją i rzekomo nieoryginalny system - Noomarsil - 25.04.2011 18:23 Witajcie! Jestem użytkownikiem Windows 7 Home Premium 64bit. System był preinstalowany na laptopie Toshiba A665. Jest więc to system na 100% oryginalny, na laptopie jest naklejka z kodem aktywacyjnym systemu. Po ok. roku użytkowania pojawiły się problemy. Najpierw nie mogłem zainstalować aktualizacji przez program Windows Update. Kończyły się one niepowodzeniem. Od tygodnia mam również komunikat o tym, że system zainstalowany na laptopie jest nielegalny (!), co jest oczywiście niemożliwe. Jakieś pomysły? Reinstalacja systemu? Sprzedawca w sklepie skorzystał sobie z mojego klucza aktywacyjnego? Problem jest spowodowany jakimś złośliwym oprogramowaniem? Proszę o pomoc. RE: "Krzaczący się" Windows 7 - problemy z aktualizacją i rzekomo nieoryginalny system - House - 30.04.2011 16:44 Spokojnie. To dosyć częsta przypadłość. Panel sterowania\System i zabezpieczenia\System- Zmień klucz produktu. Wpisz ponownie ten sam który masz teraz. Jeśli wołał będzie o braku legalności, powinna być opcja aktywacji systemu poprzez telefon. Skorzystaj z tej opcji. Wtedy będziesz miał pewność, że system nie będzie już tak "wariował". RE: "Krzaczący się" Windows 7 - problemy z aktualizacją i rzekomo nieoryginalny system - Noomarsil - 01.05.2011 10:54 Problem w tym, że nie mam tam takiej opcji zmiany klucza, ponadto jest tam napisane, że "System Windows jest aktywowany", poniżej jest podany klucz produktu, ale nie mogę nigdzie go zmienić. |