BSOD / proszę o pomoc i odczytanie minidumpa - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Forum (/forum-1-f) +--- Dział: Kosz (/kosz-3-f) +--- Wątek: BSOD / proszę o pomoc i odczytanie minidumpa (/bsod-prosze-o-pomoc-i-odczytanie-minidumpa-14673-t) |
BSOD / proszę o pomoc i odczytanie minidumpa - zxturbo - 14.03.2011 11:17 Witam, Ogromne proszę was o pomoc. Od pewnego czasu podczas grania w Battlefield Bad Company 2, po parunastu minutach pojawia się Blue Screen i system się zawiesza. Próbowałem wszystkiego, niestety nie jestem informatykiem i nie ma pojęcia o co chodzi.Co zrobiłem do tej pory: -skan pamięci (memtest oraz standardowy windows) przed uruchomieniem systemu -sprawdzałem temperatury -sprawdzałem dysk (HDtune, standardowy windows Windowsa) -testowałem kartę furmarkiem -wszystko sprawdzone Kasperskim -usunąłem kurz z karty graficznej -wszystkie sterowniki aktualne, BIOS także Informacja jest następująca: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 BCP2: FFFFFA8006300028 BCP3: 00000000B6000000 BCP4: 0000000000200001 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Nie mam pojęcia co dalej, nie wiem czy wadliwy jest sprzęt czy software, jestem w kropce. Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś geniusz, który rozwiąże tą zagadkę. Dodam tylko, że od zakupu komputera (jakieś 5 miesięcy) problemu nie było żadnego, wszystko zaczęło się parę dni temu. Parametry sprzętu: Gigabyte X58 UD3R rev 2.0 Intel i7 950 Kingston 6 GB RAM DDR3 1600 CL9 HyperX Sapphire 5870 Vapor X Dysk Samsung 1TB 32MB 7200 Zalman 750 W Nic nie jest podkręcane. Minidump: http://www.przeklej.pl/plik/minidump-rar-002895a2g03p Pozdrawiam i ponownie proszę o pomoc |