Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
poszukuję przyczyny - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Forum (/forum-1-f)
+--- Dział: Kosz (/kosz-3-f)
+--- Wątek: poszukuję przyczyny (/poszukuje-przyczyny-14627-t)



poszukuję przyczyny - Kamm - 11.03.2011 20:04

Cześć,jestem nowym userem i liczę na wyrozumiałość.
Po 3 letnim użytkowaniu Windowsa XP, przeszedłem na na siódemkę.
System dawał redę, nie zawieszał się i nie było jakich kolwiek komplikacji.
Gdy po miesiącu zainstalowałem Avasta 6.0 system się zawalił, Avast nic nie wykrywał czy coś, ale system zwolnił gdzieś o 50% , aż nagle gdy chciałem się zalogować po wpisaniu hasła , pojawiał sie tzw. (niebieski bląd) szybko znikał i nie nie mogłem nawet zobaczyć o co chodzi. A przez tryb awaryjny, usunąlem tylko Avasta , ale to nic nie dało.
Musiałem zrobić reinstala...
Ale komp nie czytał bootowalnej płyty, dopiero po zmianach w biosie ruszyło.
Nowa instalacja przebiegła pomyślnie (zrobiłem format patrycji systemowej)
Włączam kompa wszystko ok.
Następnego dnia znów rozczarowanie
przykłady:
-Muzyka w WMP przerywała jak przeskakiwałem miedzy oknami czy też przy innych przeciążeniach.
-Jak chciałem wznowić pracę z trybu (uśpij) nic nie reagowało tylko ciągle czarny ekran.
-Po resecie kompa wszystko ok , lecz po wpisaniu hasła znów (niebieski błąd) więc znów reset i się wszystko włączyło.Ale dość często mam te błędy.
-Oraz inne błedy...

I co może być przyczyną?
Jade na ustawieniach na wydajność ale i tak to samo.
Na pierwszej instalacji siódemki komp chodził jak marzenie.
Mam pakiet TuneUp oraz CCleaner , żadnych poważnych błędów oprócz cookie z google chrome.

Licze na jakąś dobrą rade.

~Pozdrawiam!


RE: poszukuję przyczyny - Nasa - 11.03.2011 20:11

1 pytanie:
Czy masz legalny system ?
Czy płyta z której bootujesz nie jest uszkodzona ?


RE: poszukuję przyczyny - Kamm - 11.03.2011 20:24

Nie nie legalny, aktywowany najnowszym legalizatorem.
Nie nie jest są niej wszystkie pliki, obraz wypalany najwolniejszą prędkośćią.


RE: poszukuję przyczyny - bigdamian - 11.03.2011 20:31

Spróbuj zainstalować system od nowa i przed instalacją zrób pełnego formata partycji na której będzie się znajdował system.


RE: poszukuję przyczyny - Kamm - 11.03.2011 20:33

A czy kolega "dokladnie" przeczytał Mojego pierwszego posta? Cwaniak


RE: poszukuję przyczyny - Illidan - 11.03.2011 23:54

A czy masz wszystkie sterowniki zaktualizowane??Jeśli nie to może pobierz i przeskanuj system DriverEasy.W wersji darmowej ma powolne pobieranie ale da się przeżyć.
http://www.drivereasy.com/
Jeśli chodzi o BlueScreen'y to by podejrzeć jaki masz błąd i ewentualnie co go powoduje to po pierwsze trzeba wyłączyć automatyczny restart po wystąpieniu błędu.Kliknij na Start,potem prawym przyciskiem myszki na Komputer i wybierz Właściwości.Dalej oknie System po lewej kliknij na Zaawansowane ustawienia systemu.Pokaże Ci się okno Właściwości Systemu,w nim przejdź na zakładkę Zaawansowane i na dole okna kliknij na ustawienia Uruchamianie i odzyskiwanie.W środku kolejnego okna znajdziesz opcje Awaria systemu,tutaj odhacz Automatycznie uruchom ponownie.Teraz będziesz mógł zobaczyć czego dotyczy BSOD.
Możesz też zainstalować program który odczytuje plik MiniDump gdzie są zapisywanie wszystkie informacje o błędach BSOD i odczytać czego dotyczą np. NirSoft BlueScreenView
http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html


RE: poszukuję przyczyny - Kamm - 12.03.2011 10:34

Tak sterownik od karty graficznej aktualizuje co jakiś czas , żeby mieć najnowszy.
Inne sterowniki takie jak od karty sieciowej czy też od portów USB instalują się same przez "Windows Update"
Co do BlueScreen"a, po opcji naprawiania systemu udało mi się wejść do trybu awaryjnego po czym komunikat "System Windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu"
Szczegóły:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 116
BCP1: 86793510
BCP2: 8DEDEA80
BCP3: 00000000
BCP4: 00000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\031211-17191-01.dmp
C:\Users\Kamm!\AppData\Local\Temp\WER-95597-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


Restart po wystąpieniu błędu wyłączyłem.