Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie (/jak-zainstalowac-obraz-z-acronisa-na-nowym-sprzecie-14314-t) |
Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - stachuu - 26.02.2011 19:02 Witam serdecznie jestem laikiem windowsowym mam następujący problem Mam stworzony obraz systemu przy pomocy acronisa. próbowałem go zainstalować na tej samej maszynie po wymianie płyty(ten sam chipset) i grafy niestety nie wstaje. Próbowałem go naprawić(odzyskać) niestety nie udało sie. Obraz jest wazny gdyż ma w sobie zainstalowany program który jest sprzedawany na jedną instalacje. Na kompie zainstalowany jest Win7 i ubuntu 10.04 Moze mogłbym użyć jakiegoś programu aby dograć sterowniki(tryb live cd) Bede wdzieczny za pomoc RE: Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - andrew-jar - 26.02.2011 19:26 Witam Prób tych dokonujesz pod systemem czy bootujesz się np. za pomocą Hirensa i potem Acronisem? Pozdrawiam RE: Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - stachuu - 26.02.2011 19:47 (26.02.2011 19:26)andrew-jar napisał(a): WitamZrzuciłem z arronisa nastepnie fixmbr, fixboot i tylko tyle bede wdzieczny za pomoc RE: Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - andrew-jar - 26.02.2011 20:39 Cytat:Zrzuciłem z arronisa nastepnie fixmbr, fixboot Opisz krok po kroku, co robisz i w jaki sposób. Rozumiem, że obraz uprzednio wykonałeś Acronisem i masz go zapisanego na dysku. Teraz chcesz przywrócić obraz , odpalasz Acronisa spod systemu czy masz go na jakimś live CD? Pozdrawiam RE: Jak zainstalować obraz z acronisa na nowym sprzęcie - stachuu - 26.02.2011 20:48 Uruchamiam program acrosis'a live cd przegrywam(wgrywam o