Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Aplikacje nie działają - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+--- Wątek: Aplikacje nie działają (/aplikacje-nie-dzialaja-1417-t)



Aplikacje w ogóle nie działają - Quban - 21.09.2009 16:00

Witam

Mój problem polega na tym, że aplikacje które zostały niedawno zainstalowane nie uruchamiaja się. Moja wersja to Windows 7 Ultimate RTM 32bit. Dodam, że na RC1 działo się podobnie. Chodzi mi głównie o Opere, Firefoxa, Offica 07 itp czyli te najczęściej używane.

Czy może być to spowodowane wersją 32-bitową systemu? Jeżeli nikt nie ma żadnego pomysłu to w ostateczności zainstaluje 64 ale nie chce formatować dysku jesli nie spróbuję wszystkich możliwości.

Programy zaraz po instalacji działały normalnie. Po ponownym uruchomieniu lub kilku uruchomieniach już nie. Dotychczas próbowałem różne tryby kompatybilności i wyczyszczenie prefetch. Poniżej wklejam kod z błędem z Opery.

Kod:
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:     APPCRASH
  Nazwa aplikacji:     opera.exe
  Wersja aplikacji:     10.0.1750.0
  Sygnatura czasowa aplikacji:     4a97bb4a
  Nazwa modułu z błędem:     opera.exe
  Wersja modułu z błędem:     10.0.1750.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:     4a97bb4a
  Kod wyjątku:     c0000005
  Przesunięcie wyjątku:     000cd014
  Wersja systemu operacyjnego:     6.1.7600.2.0.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych:     1045
  Dodatkowe informacje 1:     0a9e
  Dodatkowe informacje 2:     0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Dodatkowe informacje 3:     0a9e
  Dodatkowe informacje 4:     0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Pozdrawiam


RE: Aplikacje nie działają - Romanek100 - 21.09.2009 17:33

Mnie to wygląda na uszkodzenie rejestru. Bo mam wszystkie te programy zainstalowane i działają prawidłowo. Może przywracanie systemu pomoże.


RE: Aplikacje nie działają - Quban - 21.09.2009 20:55

No niestety przywracanie systemu nie pomogło. Ale czy mogłoby w ogóle pomóc jeśli od czasu instalacji tych programów nie było zmieniane absolutnie nic? Zadowolony

Edit:
Program Memtest nie wykrył błędów.


RE: Aplikacje nie działają - cordat - 23.09.2009 21:50

Mam ten sam problem :
Zainstalowałem RocketDock'a - działał normalnie przez tydzień i nagle przestał się uruchamiać wraz systemem, po trzech tygodniach przestał się uruchamiać w ogóle, choć w procesach się pojawiał.
Podobnie było z SpyreWyre Doctor ale ten kiepsko chodzi ponoć pod siódemką
CS to samo pograłem przez tydzień i nagle nie dał się uruchomić ( to akurat dobrze bo poznałem Americas Army 3.0 Zadowolony )
Po RocketDock'u miałem ObjectDocka, działał super aż do dziś, a przy okazji Mozilla też przestała działać
Mozillę odinstalowałem, wyczyściłem rejestr i ponowna instalka Smutny , ale przynajmniej działa już poprawnie
A teraz walczę z ObjectDock'iem, a ten się łatwo nie chce dać okiełznać.
A teraz odwrotnie Uśmiechnięty
DreamScene nie chciało mi startować wraz z systemem ( tak było przez kilka dni ) nic nie robiłem a samo się naprawiło i śmiga do tej pory Uśmiechnięty


RE: Aplikacje nie działają - bend - 27.09.2009 13:53

hmmm jak dobrze pamietam ze swojego doswiadczenia to oznacza wadliwy plik instalacyjny albo tez zainstaluj go w innym katalogu jak ten co ci instalka proponuje i zobacz czy nie masz wirusa