![]() |
Pulpit zdalny - brak możliwości włączenia - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f) +--- Wątek: Pulpit zdalny - brak możliwości włączenia (/pulpit-zdalny-brak-mozliwosci-wlaczenia-12368-t) |
Pulpit zdalny - brak możliwości włączenia - Qzik - 22.12.2010 22:02 Mam taki problem, zakupiłem nowego Samsunga z Win7 Home Premium, i nie za bardzo wiem jak włączyć możliwość łączenia się z laptopem za pośrednictwem pulpitu zdalnego, włączyłem w usługach Routing i dostęp zdalny, Usługi terminalowe, a także usługę Menedżer połączeń usługi - Dostęp zdalny. Jednak w oknie, w którym powinna pojawić się możliwość włączenia opcji pulpitu zdalnego tego nie widzę. ![]() Proszę o podpowiedź co powinienem zrobić. RE: Pulpit zdalny - brak możliwości włączenia - zbig - 24.12.2010 10:29 Home premium nie może być serwerem RDP. Możesz użyć VNC na przykład. http://pl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_7 Dział: porównanie edycji. PS. Pomoc zdalna to nie to samo co pulpit zdalny. RE: Pulpit zdalny - brak możliwości włączenia - stingear - 24.12.2010 12:36 Do połączenia z Pulpitem zdalnym zawsze jest wymagane hasło na koncie użytkownika, Zawsze możesz użyć zewnętrznych aplikacji do tego rodzaju połączeń, np TeamViewer. I tak jak kolega wcześniej pisze, Pomoc zdalna to nie to samo, co Pulpit zdalny. |