Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Windows 7 Pro - problem w domenie - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Windows 7 Pro - problem w domenie (/windows-7-pro-problem-w-domenie-12091-t)



Windows 7 Pro - problem w domenie - ozricus - 13.12.2010 19:38

Witam,

Jestem tu nowy, generalnie zielony (umiem zainstalować system i poinstalować sterowniki, ale w zasadzie to wszystko...)

Mój problem jest następujący: laptop HP z zainstalowanym Win 7 pro, od około roku "chodzi" w firmowej domenie i nie było problemów aż do piątku - komp się uruchamia, loguję się na konto przypisane do domeny ale nie potrafi podpiąć żadnych dysków sieciowych.

Zmieniliśmy ustawienia: zamiast nazwy domeny wpisałem nazwę grupy roboczej i... musiałem przywracać system bo na konto domenowe się już nie zalogowałem i nie było możliwości podpiąć mnie na powrót do domeny. Po przywróceniu systemu sytuacja jak powyżej.

Internet mam, również będąc w sieci firmowej, wygląda jakbym był w domenie ale nie mógł korzystać z zasobów sieci wewnętrznej.

Mam antywirus, skanuję całość 1/tydzień (z ręką na sercu - skanuję), nic nie doinstalowałem nowego, nie zmieniałem ustawień i tak to niestety wygląda Smutny

Nie chciałbym instalować na nowo, bo to kupa roboty - wszyscy wiecie jaka... System mi chodzi, problem tylko z tymi dyskami.

Help!!

Z góry dziękuję!

Marek


RE: Win 7 Pro - problem w domenie - andrew-jar - 13.12.2010 20:31

Witam
Nie potrafię odpowiedzieć na pytanie nie widząc tego, ale to co znalazłem w sieci:
Cytat:Sprawdż jak masz ustawione w Local Security Policy na kompie z Win 7 w następującej gałęzi:

Security Settings -> Local Policies -> Security Options

po prawej szukaj dwóch wpisów: