28.09.2010, 20:57
Witam,
w innym wątku dzisiaj informowałem, że udało mi się pięknie wymienić płyte w komputerze i Windows 7 (wersja Box Premium) samo doinstalowało wszystkie sterowniki i wstało stabilne. Po chwili aktywowałem ponownie Office i Nortona.
Windows nie wołało...
Niestety teraz chwilę przed wyłączeniem nagle sobie przypomniało i o dziwo w odróżnieniu od dwóch wcześniejszych programów nie przeszło aktywacji. Dostałem komunikat, że kod jest nieważny i muszę kupić nowy... Chciałem dostać się do serwisu ale po wpisaniu identyfikatora produktu został on odrzucony i zaproponowano mi pomoc płatną (130 parę złotych za rozmowę telefoniczną).
Jak to teraz wygląda? Mam wersję Box (zaznaczam nie Oem) i system Microsoftu mnie odrzuca. Co mogę zrobić. Jutro chyba spróbuję na numer centralii warszawskiej zadzwonić ale może ktoś inny ma lepszy pomysł?
Będę wdzęczny.
To się nadaje do rzecznika obrony praw konsumentów
w innym wątku dzisiaj informowałem, że udało mi się pięknie wymienić płyte w komputerze i Windows 7 (wersja Box Premium) samo doinstalowało wszystkie sterowniki i wstało stabilne. Po chwili aktywowałem ponownie Office i Nortona.
Windows nie wołało...
Niestety teraz chwilę przed wyłączeniem nagle sobie przypomniało i o dziwo w odróżnieniu od dwóch wcześniejszych programów nie przeszło aktywacji. Dostałem komunikat, że kod jest nieważny i muszę kupić nowy... Chciałem dostać się do serwisu ale po wpisaniu identyfikatora produktu został on odrzucony i zaproponowano mi pomoc płatną (130 parę złotych za rozmowę telefoniczną).
Jak to teraz wygląda? Mam wersję Box (zaznaczam nie Oem) i system Microsoftu mnie odrzuca. Co mogę zrobić. Jutro chyba spróbuję na numer centralii warszawskiej zadzwonić ale może ktoś inny ma lepszy pomysł?
Będę wdzęczny.
To się nadaje do rzecznika obrony praw konsumentów