19.09.2010, 19:46
Witam,
jestem szczęśliwym (nieszczęśliwym) posiadaczem Windows 7 Home Premium. Z początku wszystko działało jak należy, byłem bardzo zadowolony z "siódemki". Jednak po tygodniu użytkowania wystąpił błąd : brak dostępu do internetu (żółty trójkącik na ikonie internetu w prawym dolnym rogu). Podkreślam, że nie jestem przekonany czy ten błąd pochodzi od win7, czy powiedzmy od dostawcy mojego internetu. Moja karta sieciowa : D-Link DGE-530T Gigabit Ethernet Adapter (rev.B). Dodatkową informacją jest to, że internet dzielę z sąsiadem, któremu występuje ten sam błąd w tym samym czasie ze mną. On też używa Windows 7 Home Premium, karta sieciowa zintegrowana. Oba komputery to PC !
+:
Internet działa, po czym się wyłącza i wyskakuje brak dostępu do internetu (trójkącik), znów się włącza i po jakimś czasie znów wyłącza.
Z góry dziękuje, pozdrawiam !
jestem szczęśliwym (nieszczęśliwym) posiadaczem Windows 7 Home Premium. Z początku wszystko działało jak należy, byłem bardzo zadowolony z "siódemki". Jednak po tygodniu użytkowania wystąpił błąd : brak dostępu do internetu (żółty trójkącik na ikonie internetu w prawym dolnym rogu). Podkreślam, że nie jestem przekonany czy ten błąd pochodzi od win7, czy powiedzmy od dostawcy mojego internetu. Moja karta sieciowa : D-Link DGE-530T Gigabit Ethernet Adapter (rev.B). Dodatkową informacją jest to, że internet dzielę z sąsiadem, któremu występuje ten sam błąd w tym samym czasie ze mną. On też używa Windows 7 Home Premium, karta sieciowa zintegrowana. Oba komputery to PC !
+:
Internet działa, po czym się wyłącza i wyskakuje brak dostępu do internetu (trójkącik), znów się włącza i po jakimś czasie znów wyłącza.
Z góry dziękuje, pozdrawiam !