Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Brak dostępu do internetu - problem z połączeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

jestem szczęśliwym (nieszczęśliwym) posiadaczem Windows 7 Home Premium. Z początku wszystko działało jak należy, byłem bardzo zadowolony z "siódemki". Jednak po tygodniu użytkowania wystąpił błąd : brak dostępu do internetu (żółty trójkącik na ikonie internetu w prawym dolnym rogu). Podkreślam, że nie jestem przekonany czy ten błąd pochodzi od win7, czy powiedzmy od dostawcy mojego internetu. Moja karta sieciowa : D-Link DGE-530T Gigabit Ethernet Adapter (rev.B). Dodatkową informacją jest to, że internet dzielę z sąsiadem, któremu występuje ten sam błąd w tym samym czasie ze mną. On też używa Windows 7 Home Premium, karta sieciowa zintegrowana. Oba komputery to PC !

+:

Internet działa, po czym się wyłącza i wyskakuje brak dostępu do internetu (trójkącik), znów się włącza i po jakimś czasie znów wyłącza.

Z góry dziękuje, pozdrawiam !
Obstawiam winę w konfiguracji routera (bo zapewne tym dzielicie)/ dostawcy internetu.
Jak u sąsiada występuje to samo, to konfiguracja Windowsa nie ma nic do tego.
Sprawdź wszystkie zapory Uśmiechnięty.
Może antywirus ci blokować.
Akurat obaj używamy avasta, więc coś może w tym być.



Zapomniałem dodać, że router używany jest przez 2 laptopy po wi-fi, a pc po kablach. Na wi-fi na komputerze z win7 tez wyłacza a z XP sprawdze jutro.
W antywirusie jedyne co możesz zrobić, to dodać sieć do zaufanych. Jednak nie jest to, możliwe że w tym samym momencie na wszystkich PC jest to samo (jeśli chodzi o antywirusowe sprawy), no chyba, że każdy PC przekazuje internet następnemu, a tak nie jest.
Tak jak pisałem wcześniej, polecił bym ponowne skonfigurowanie routera/routerów. Jeśli to nie pomoże, telefon do prowidera.
House, tobie pomógł, 123qwe dzięki za chęci. Jutro wykonam telefon do dostawcy. Jeśli to nie pomoże będziemy próbować konfiguracji routera. A jeśli dalej będą występować problemy znów się do was zwrócę.

Dziękuje za pomoc!
Przekierowanie