04.09.2010, 09:37
Witam.
Na początku dodam, że jestem laikiem w sprawach informatyczno/komputerowych i kompletnie nie znam się na takich rzeczach jak konfiguracja połączeń sieci. Dlatego proszę o wyrozumiałość i zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc. Mój problem prezentuje się następująco:
Korzystam z internetu mobilnego Iplus(modem Huawei). System jakiego używam to Windows 7 Home Premium.
Wczoraj wieczorem pojawił się problem z internetem. Jest połączenie z internetem, ale nie można otworzyć żadnych stron w przeglądarce. Dodam, że działa gadu-gadu. Dzisiaj od samego rana starałem się jakoś rozwiązać problem, który tkwi chyba w serwerach DNS. W zakładce "Stanołączenie lokalne" widnieje "Połączenia IPv6: Brak dostepu do sieci". Ten sam problem pojawił mi się ostatnio na komputerze stacjonarnym. Zastanawiam się, czy to mogło się stać po użyciu CCleanera, gdy w jakiś sposób zresetowały się ustawienia serwerów DNS. Po zdiagnozowaniu problemu wyskoczył jakiś komunikat właśnie o błędnym połączeniu z serwerem DNS.
Wchodziłem w Protokół internetowy (TCP/IPv6), a następne we właściwości. Domyślnie zaznaczona opcja to: "Automatycznie uzyskaj adres IPv6" oraz "Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie". Starałem się wpisać tam adresy serwerów DNS Iplusa i jeszcze paru innych OpenDNS, które znalazłem tutaj http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=97704#97704 , jednak przy każdej próbie pojawiał się dymek: "wprowadzony adres sieciowy jest nieprawidłowy".
Bardzo proszę o pomoc, naprawdę nie wiem już co mam robić. Przeszukałem już dziesiątki stron o tym problemie i na ogół ludziom pomagało wpisanie tam adresu DNS z routera, którego używają. Ja jednak używam u siebie Iplusa, więc nie wiem co mam robić. Wpisywałem też komendę "cmd config /all" w "uruchom", tak jak zalecano na niektórych forach, by uzyskać jakieś dane liczbowe, jednak po wpisaniu tej komendy okienko natychmiast znika. Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc mi np. na GG, oto mój numer: 2942944.
Ps. Dodam, że zapora systemu jest włączona w programie McAfee Security, próbowałem ją włączyć i włączyć, a następnie uruchomić ponownie system, ale nic to nie pomogło. Przywracanie systemu również nie pomogło.
Na początku dodam, że jestem laikiem w sprawach informatyczno/komputerowych i kompletnie nie znam się na takich rzeczach jak konfiguracja połączeń sieci. Dlatego proszę o wyrozumiałość i zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc. Mój problem prezentuje się następująco:
Korzystam z internetu mobilnego Iplus(modem Huawei). System jakiego używam to Windows 7 Home Premium.
Wczoraj wieczorem pojawił się problem z internetem. Jest połączenie z internetem, ale nie można otworzyć żadnych stron w przeglądarce. Dodam, że działa gadu-gadu. Dzisiaj od samego rana starałem się jakoś rozwiązać problem, który tkwi chyba w serwerach DNS. W zakładce "Stanołączenie lokalne" widnieje "Połączenia IPv6: Brak dostepu do sieci". Ten sam problem pojawił mi się ostatnio na komputerze stacjonarnym. Zastanawiam się, czy to mogło się stać po użyciu CCleanera, gdy w jakiś sposób zresetowały się ustawienia serwerów DNS. Po zdiagnozowaniu problemu wyskoczył jakiś komunikat właśnie o błędnym połączeniu z serwerem DNS.
Wchodziłem w Protokół internetowy (TCP/IPv6), a następne we właściwości. Domyślnie zaznaczona opcja to: "Automatycznie uzyskaj adres IPv6" oraz "Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie". Starałem się wpisać tam adresy serwerów DNS Iplusa i jeszcze paru innych OpenDNS, które znalazłem tutaj http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=97704#97704 , jednak przy każdej próbie pojawiał się dymek: "wprowadzony adres sieciowy jest nieprawidłowy".
Bardzo proszę o pomoc, naprawdę nie wiem już co mam robić. Przeszukałem już dziesiątki stron o tym problemie i na ogół ludziom pomagało wpisanie tam adresu DNS z routera, którego używają. Ja jednak używam u siebie Iplusa, więc nie wiem co mam robić. Wpisywałem też komendę "cmd config /all" w "uruchom", tak jak zalecano na niektórych forach, by uzyskać jakieś dane liczbowe, jednak po wpisaniu tej komendy okienko natychmiast znika. Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc mi np. na GG, oto mój numer: 2942944.
Ps. Dodam, że zapora systemu jest włączona w programie McAfee Security, próbowałem ją włączyć i włączyć, a następnie uruchomić ponownie system, ale nic to nie pomogło. Przywracanie systemu również nie pomogło.