Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Jak reklamować sprzęt?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, komunikowałem się z firmą poprzez maile i najlepszą odpowiedź otrzymałem taką Zadowolony

przesłać wadliwy sprzęt na własny koszt do naszego serwisu:

HART SERWIS
ul. Karola Miarki 3a
71-076 Szczecin

Należy dołączyć kopię dowodu zakupu, adres zwrotny i powód reklamacji. Po
naprawie na nasz koszt odsyłamy sprzęt.

To moje pytanie brzmi - gdzie jest adres zwrotny? Na poczcie na naklejce jest? Czy że jak?
I jaki mam napisać powód reklamacji jeżeli komputer się nie włącza przez MOBO ^^.
Kopię dowodu zakupu to mam, a dokładniej duplikat który otrzymałem od sprzedającego - kupił kilka części i poszedł zrobić na każdą z nich gwarancję bez jakichś kser bez wiedzy sklepu Zadowolony.

To jak ja mam to zrobić Zacieszacz?
Dobra jest Zacieszacz.
Hej.
Czy sprzęt jest jeszcze na gwarancji?. W sumie nie wiem jak masz z tą firmą uzgodnione i nie wiem czy jest na gwarancji, bo jeżeli jest to masz swoje prawa a jak będą się burzyć idziesz do UOKiK i nie będziesz płacić. Kolega tak miał z laptopem. Nosił go i nosił a nam na zajęciach jest potrzebny. W końcu powiedziałem Mariusz idź do UOKiK i porusz ten temat. W jego przypadku i ogólnie jest w kodeksie, że jak sprzęt padnie na gwarancji powyżej 3 to wymiana na nowy, ale niekoniecznie, bo możesz dostać po dwóch ( zależy od firmy np: Sony mi tak zrobiło). Wszystko zależy jaką rękojmię daje owa firma, ale pewnych zasad musi się trzymać i nie ma, że boli.Cwaniak
bodziulla napisał(a):jak sprzęt padnie na gwarancji powyżej 3 to wymiana na nowy

To nie jest tak do końca. Jeśli dany sprzęt ma wadę lub uszkodzenie z winy producenta, to w takim przypadku można reklamować. Po trzech reklamacjach klient ma prawo wymienić towar na nowy lub żądać zwrotu pieniędzy.
No spoko. Mi grafikę za 1 razem wymienili na nową. Płytę główną idę wysłać dzisiaj, koleś powiedział żebym adres zwrotny i przyczynę podał w środku pudełka

PS; jest na gwarancji.
Przekierowanie