29.06.2010, 09:50
Witam, komunikowałem się z firmą poprzez maile i najlepszą odpowiedź otrzymałem taką
przesłać wadliwy sprzęt na własny koszt do naszego serwisu:
HART SERWIS
ul. Karola Miarki 3a
71-076 Szczecin
Należy dołączyć kopię dowodu zakupu, adres zwrotny i powód reklamacji. Po
naprawie na nasz koszt odsyłamy sprzęt.
To moje pytanie brzmi - gdzie jest adres zwrotny? Na poczcie na naklejce jest? Czy że jak?
I jaki mam napisać powód reklamacji jeżeli komputer się nie włącza przez MOBO ^^.
Kopię dowodu zakupu to mam, a dokładniej duplikat który otrzymałem od sprzedającego - kupił kilka części i poszedł zrobić na każdą z nich gwarancję bez jakichś kser bez wiedzy sklepu .
To jak ja mam to zrobić ?
Dobra jest .
przesłać wadliwy sprzęt na własny koszt do naszego serwisu:
HART SERWIS
ul. Karola Miarki 3a
71-076 Szczecin
Należy dołączyć kopię dowodu zakupu, adres zwrotny i powód reklamacji. Po
naprawie na nasz koszt odsyłamy sprzęt.
To moje pytanie brzmi - gdzie jest adres zwrotny? Na poczcie na naklejce jest? Czy że jak?
I jaki mam napisać powód reklamacji jeżeli komputer się nie włącza przez MOBO ^^.
Kopię dowodu zakupu to mam, a dokładniej duplikat który otrzymałem od sprzedającego - kupił kilka części i poszedł zrobić na każdą z nich gwarancję bez jakichś kser bez wiedzy sklepu .
To jak ja mam to zrobić ?
Dobra jest .