29.04.2010, 20:01
1. Kliknij przycisk Start, w polu Wyszukaj programy i pliki wpisz regedit i wciśnik klawisz Enter.
2. W Rejestrze Windows zlokalizuj klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
3. Kliknij dwa razy pozycję Favorites i zastąp obecną ścieżkę ścieżką:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
4. Znajdź klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
5. Powtórz krok nr 3.
6. Zamknij edycję Rejestru i ponownie uruchom komputer.
Rezultatem wprowadzenia tych zmian powinno być pojawienie się w prawej części okna menu Start pozycji Programy - przesuń na nią kursor, aby rozwinęła się lista zainstalowanych w systemie aplikacji.
Jeśli nie widać pozycji Programy, należy jeszcze wprowadzić małą zmianę w ustawieniach (kliknij Start prawym przyciskiem myszy, potem kliknij Właściwości, przejdź na zakładkę Menu Start i kliknij przycisk Dostosuj.... Odszukaj pozycję Ulubione, zaznacz pole wyboru i potwierdź wprowadzenie zmian).
Źródło: