24.12.2016, 17:44
Szanowni Państwo,
Witam w tym jakże cudownym dniu.
Postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i kupiłem nowy router mianowicie netgear AC1750 (r6400), na stronie producent piszę, że jest to inteligentne urządzenie do domu... no i chyba zbyt inteligentne jak dla mnie.
Podłączam wszystko zgodnie z instrukcjami, wszystkie diody palą się (oczywiście te co powinny), ale ani komputery ani telefony nie widzą sygnału nadawanego przez ten router, ani 2,5 ani 5 GHz. Dostawcą mojego internetu jest UPC, tak więc internet doprowadzony jest do routera z modemu za pośrednictwem kabla. Co więcej jak podłączam na krótko laptop do routera za pomocą kabla, komputer nie wykrywa połączenia a na routerze nie zapala się dioda sygnalizująca to połączenie.
Zastanawiam się czy da się jakoś rozwiązać ten problem, czy może kupiłem zepsuty router.
Bardzo proszę o poradę.
Wesołych Świat
Witam w tym jakże cudownym dniu.
Postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i kupiłem nowy router mianowicie netgear AC1750 (r6400), na stronie producent piszę, że jest to inteligentne urządzenie do domu... no i chyba zbyt inteligentne jak dla mnie.
Podłączam wszystko zgodnie z instrukcjami, wszystkie diody palą się (oczywiście te co powinny), ale ani komputery ani telefony nie widzą sygnału nadawanego przez ten router, ani 2,5 ani 5 GHz. Dostawcą mojego internetu jest UPC, tak więc internet doprowadzony jest do routera z modemu za pośrednictwem kabla. Co więcej jak podłączam na krótko laptop do routera za pomocą kabla, komputer nie wykrywa połączenia a na routerze nie zapala się dioda sygnalizująca to połączenie.
Zastanawiam się czy da się jakoś rozwiązać ten problem, czy może kupiłem zepsuty router.
Bardzo proszę o poradę.
Wesołych Świat