21.08.2015, 05:25
Wydawać by się mogło, że Hangouty, Messenger Facebooka, a ostatnio też Tinder i Snapchat, wyznaczają standardy komunikacji na urządzeniach mobilnych. Jednak jeśli chodzi o polskie aplikacje, wciąż najpopularniejszą jest dobrze znane GG.
Oczywiście nie oznacza to, że GG nie ustępuje miejsca nowszym rozwiązaniom, lepiej trafiającym w gusta młodych użytkowników, powiązanym z popularnymi usługami bądź po prostu wygodniejszym. Klient GG dla komputerów od trzech lat traci użytkowników. Wiosną 2012 roku miał ich 5,8 miiona, pod koniec 2013 roku 4,6 miliona. W 2014 roku wydawało się, że czat Facebooka jest gwoździem do trumny GG. W styczniu polski komunikator zanotował niewiele ponad 4 miliony użytkowników, w maju 3,34 miliona, w sierpniu 3,22. Drastycznie spadła też popularność stron GG i usług powiązanych z uśmiechniętym słoneczkiem.
Czytaj dalejOczywiście nie oznacza to, że GG nie ustępuje miejsca nowszym rozwiązaniom, lepiej trafiającym w gusta młodych użytkowników, powiązanym z popularnymi usługami bądź po prostu wygodniejszym. Klient GG dla komputerów od trzech lat traci użytkowników. Wiosną 2012 roku miał ich 5,8 miiona, pod koniec 2013 roku 4,6 miliona. W 2014 roku wydawało się, że czat Facebooka jest gwoździem do trumny GG. W styczniu polski komunikator zanotował niewiele ponad 4 miliony użytkowników, w maju 3,34 miliona, w sierpniu 3,22. Drastycznie spadła też popularność stron GG i usług powiązanych z uśmiechniętym słoneczkiem.