Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Folder z uprawnieniami administratora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!! Na komputerze mam dwa konta: administrator i użytkownik standardowy. Na koncie administrator tworzę folder "abc" na pulpicie i kopiuje go na pulpit na konto użytkownik standardowy. Jak zrobić, żeby użytkownik standardowy nie miał uprawnień do tego folderu??
Po skopiowaniu na tym samym koncie przez prawy klawisz ppm dajemy z menu kontekstowego właściwości po czym przechodzimy do zakładki zabezpieczenia. Najlepiej gdyby ten użytkownik był w grupie Użytkownicy ponieważ każdy zwykły user z tej grupy nie mógłby mieć odebranych poszczególnych praw. Wybieranie szczegółowe userów/grup oraz czy im zezwalać lub odmawiać konkretne operacje masz przez opcję Edytuj. Poniżej tylko masz pokazane prawa dla każdego z obiektów.
Czyli reasumując mając pewnego użytkownika o nazwie user klikamy w Edytuj. Jeśli go tam nie ma to dajemy dodaj i przeszukujemy albo wybieramy Użytkownicy jeśli wiemy iż jest w takiej grupie i nadajemy kontrolę uprawnień. Teraz co znaczy "żeby nie miał uprawnień" ponieważ jak zobaczysz jest kilka opcji
- nie mógł nic z niego odczytać jaką ma zawartość ?
- nie mógł przeglądać ?
- nie mógł nic tam zapisać a jedynie odczytać ?
- nie mógł nic modyfikować ?
- nie mógł nic skasować ?
- nie mógł nic uruchomić ?
thermalfake dostałem dzisiaj takie zadanie, żeby na pulpicie utworzyć folder z uprawnieniami administratora i za bardzo nie wiem o co chodzi
Przekierowanie