10.02.2015, 06:52
Rick Schwartz, amerykański przedsiębiorca zwany Królem domen, po 18 latach sprzedał czeskiej firmie jeden z posiadanych przez siebie adresów domenowych dla dorosłych. To czwarta co do wartości sprzedaż w historii rynku.
Od kilku lat w segmencie handlu domenami internetowymi mówiło się o kryzysie i zastoju. Brakowało doniesień o transakcjach o wielkiej wartości, które wprowadziłyby na rynek nieco ożywienia i zachęciły nowych inwestorów do poszukiwania swojej szansy w konkurencji kupowania i sprzedawania interesujących adresów internetowych. Aż do teraz…
Czytaj dalejOd kilku lat w segmencie handlu domenami internetowymi mówiło się o kryzysie i zastoju. Brakowało doniesień o transakcjach o wielkiej wartości, które wprowadziłyby na rynek nieco ożywienia i zachęciły nowych inwestorów do poszukiwania swojej szansy w konkurencji kupowania i sprzedawania interesujących adresów internetowych. Aż do teraz…