Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Larry Page: najwyższy czas, by Google zmieniło slogan i cel
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Współzałożyciel i dyrektor generalny Google – Larry Page – przyznał, że nadszedł najwyższy czas, by firma zmieniła swoją „misję”, a konkretnie cel, jaki jej przyświeca.

Obecnie (i już od dłuższego czasu) w informacjach o firmie możemy przeczytać, że „Misją Google jest uporządkowanie światowych zasobów informacji, tak by stały się powszechnie dostępne i użyteczne”. Jak słusznie zauważa Larry Page – zostało to już osiągnięte, a gigant z Mountain View celuje teraz znacznie wyżej.

Jak zatem powinno teraz brzmieć motto firmy Google? Jaki jest jej obecny cel? Larry Page nie ukrywa – „Misją Google jest uczynienie świata lepszym miejscem”. I gdyby się zastanowić, to faktycznie ten ogromny zespół pracuje teraz w tak wielu sektorach, że jego działania mogą mieć znaczenie dla świata. Niektórzy z was mogą zapytać: czy aby na pewno są to zmiany na dobre? To jednak zostawiamy bez odpowiedzi (i zachęcamy do podzielenia się opiniami w komentarzach).

Nie da się ukryć, że Google zdołało już „uporządkować światowe zasoby informacji” – jej wyszukiwarka ma się bardzo dobrze. Sektor internetowy ogólnie jest jednym z największych sukcesów tej firmy. Dziś gigant próbuje sił w wielu innych działkach – wymieńmy choćby biotechnologię, robotykę, motoryzację oraz rzeczywistość rozszerzoną. Nie można też zapomnieć o rynku mobilnym, który dla Google również jest bardzo pozytywny.

Larry Page twierdzi, że ostatnie czternaście lat wystarczyło na osiągnięcie celu z obecnego sloganu. Jak długo według niego aktualne pozostanie nowe motto? „100 lat”.
[Obrazek: google-misja.jpg]
Źródło: Neowin, Google, NDTV, za: benchmark.pl
Przekierowanie