27.10.2014, 14:24
Dzień dobry,
Mam stacjonarny komputer z Win7/64. Od kilku miesięcy, niezależnie od tego, czy jestem w internecie, czy nie, czy mam włączone jakieś programy, czy nie, mój komputer przerywa pracę na kilka sekund wiele razy w ciągu dnia. Najczęściej po takiej przerwie pojawia się komunikat opatrzony symbolem głośnika: „Gniazdo zostało podłączone” – i po krótkotrwałym „zamrożeniu” wszystko wraca do normy.
Kiedy indziej otwarta przeglądarka internetowa staje się całkiem biała lub czarna i wtedy, po odczekaniu kilku sekund, muszę ponownie ją włączać. Wówczas pokazują się dwa komunikaty: 1. Systemowy – „Sterownik ekranu przestał odpowiadać, ale odzyskał sprawność. Sterownik ekranu Nvidia Kernel Mode Driver Version [numer] przestał odpowiadać, ale odzyskał sprawność”. 2. Przeglądarki – „Program Plugin Container for Firefiox przestał działać”.
Nie wiem, czy to ma związek z tymi komunikatami, ale komputer przestał też wykrywać płyty audio.
Niestety w miarę czasu te przerwy „zamrażające” są coraz częstsze, co uniemożliwia mi normalne korzystanie z komputera. Proszę o pomoc - co mogę zrobić, by wszystko wróciło do normy?.\
Mam stacjonarny komputer z Win7/64. Od kilku miesięcy, niezależnie od tego, czy jestem w internecie, czy nie, czy mam włączone jakieś programy, czy nie, mój komputer przerywa pracę na kilka sekund wiele razy w ciągu dnia. Najczęściej po takiej przerwie pojawia się komunikat opatrzony symbolem głośnika: „Gniazdo zostało podłączone” – i po krótkotrwałym „zamrożeniu” wszystko wraca do normy.
Kiedy indziej otwarta przeglądarka internetowa staje się całkiem biała lub czarna i wtedy, po odczekaniu kilku sekund, muszę ponownie ją włączać. Wówczas pokazują się dwa komunikaty: 1. Systemowy – „Sterownik ekranu przestał odpowiadać, ale odzyskał sprawność. Sterownik ekranu Nvidia Kernel Mode Driver Version [numer] przestał odpowiadać, ale odzyskał sprawność”. 2. Przeglądarki – „Program Plugin Container for Firefiox przestał działać”.
Nie wiem, czy to ma związek z tymi komunikatami, ale komputer przestał też wykrywać płyty audio.
Niestety w miarę czasu te przerwy „zamrażające” są coraz częstsze, co uniemożliwia mi normalne korzystanie z komputera. Proszę o pomoc - co mogę zrobić, by wszystko wróciło do normy?.\