24.02.2014, 14:58
Jeśli czujecie się już nieco zmęczeni newsami o kolejnych nowych smartfonach i tabletach, to ta informacja jest właśnie dla was.
Warto o tym wspomnieć, ponieważ w przypadku takich firm, jak Coca-Cola i Facebook mamy do czynienia z prawdziwym "starciem tytanów". Nikogo nie trzeba przekonywać, jak potężnymi narzędziami marketingowymi i reklamowymi dysponuje Coca-Cola, więc jeśli tak duża firma zaczyna działać przeciwko Facebookowi, to rzeczywiście może się to mocno odbić na wizerunku społecznościowego giganta.
Osobiście podoba mi się jednak przede wszystkim styl, w jakim prowadzony jest ten cały "atak na Facebooka". Styl pełen humoru (co widać zwłaszcza po pierwszej reklamie) lub styl stawiający na najważniejsze rzeczy w życiu każdego z nas (Choose Love Over Like – Wybierz miłość zamiast lubienia), ale za każdym razem trafiający w sedno problemów kojarzących się nam z przesadnym korzystaniem z mediów społecznościowych.
Zresztą... oceńcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=_u3BRY2RF5IWarto o tym wspomnieć, ponieważ w przypadku takich firm, jak Coca-Cola i Facebook mamy do czynienia z prawdziwym "starciem tytanów". Nikogo nie trzeba przekonywać, jak potężnymi narzędziami marketingowymi i reklamowymi dysponuje Coca-Cola, więc jeśli tak duża firma zaczyna działać przeciwko Facebookowi, to rzeczywiście może się to mocno odbić na wizerunku społecznościowego giganta.
Osobiście podoba mi się jednak przede wszystkim styl, w jakim prowadzony jest ten cały "atak na Facebooka". Styl pełen humoru (co widać zwłaszcza po pierwszej reklamie) lub styl stawiający na najważniejsze rzeczy w życiu każdego z nas (Choose Love Over Like – Wybierz miłość zamiast lubienia), ale za każdym razem trafiający w sedno problemów kojarzących się nam z przesadnym korzystaniem z mediów społecznościowych.
Zresztą... oceńcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=rw_9OU56qKA
I na koniec ciekawostka. Wiecie, ile osób lubi profil Coca-Coli na Facebooku? Całkiem sporo...
Za: chip.pl