16.12.2013, 12:30
Witam,
Widziałam podobne wątki, lecz przy żadnym powodem pojawiania się blue screen'a nie było działanie antywirusem. W odpowiedziach również nie znalazłam sposobu na rozwiązanie problemu, dlatego założyłam nowy.
Przeprowadziłam dzisiaj standardowe skanowanie Adwcleaner'em (spowodowane obecnością "dzikiej przeglądarki" w Chromie). Stosowałam go już wielokrotnie stąd pewnie brak czujności i zaleciłam by usunął wszystko co znalazł, uprzednio nie przeglądając. Po restarcie komputera nie upłynęły 2 min. a pojawił się niebieski ekran z crash dumpem. I tak za każdym razem. W trybie normalnym nie można zrobić czegokolwiek.
Komputer uruchamia się w trybie awaryjnym dlatego jestem w stanie wkleić błąd i plik z minidumpami.
Błąd kategorii: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x0000000A
W trybie awaryjnym Windows tak opisuje problem:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: 0000000000000010
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000001
BCP4: FFFFF800034C8CE5
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\121613-19968-01.dmp
C:\Users\darayah\AppData\Local\Temp\WER-40529-0.sysdata.xml
Plik z minidumpami
http://92504.file4u.pl/download/4962541/...e4u.pl.rar
Nie wiem jakie informacje powinnam tu jeszcze zawrzeć, dlatego będę wdzięczna za jakiekolwiek sugestie.
Widziałam podobne wątki, lecz przy żadnym powodem pojawiania się blue screen'a nie było działanie antywirusem. W odpowiedziach również nie znalazłam sposobu na rozwiązanie problemu, dlatego założyłam nowy.
Przeprowadziłam dzisiaj standardowe skanowanie Adwcleaner'em (spowodowane obecnością "dzikiej przeglądarki" w Chromie). Stosowałam go już wielokrotnie stąd pewnie brak czujności i zaleciłam by usunął wszystko co znalazł, uprzednio nie przeglądając. Po restarcie komputera nie upłynęły 2 min. a pojawił się niebieski ekran z crash dumpem. I tak za każdym razem. W trybie normalnym nie można zrobić czegokolwiek.
Komputer uruchamia się w trybie awaryjnym dlatego jestem w stanie wkleić błąd i plik z minidumpami.
Błąd kategorii: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x0000000A
W trybie awaryjnym Windows tak opisuje problem:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: 0000000000000010
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000001
BCP4: FFFFF800034C8CE5
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\121613-19968-01.dmp
C:\Users\darayah\AppData\Local\Temp\WER-40529-0.sysdata.xml
Plik z minidumpami
http://92504.file4u.pl/download/4962541/...e4u.pl.rar
Nie wiem jakie informacje powinnam tu jeszcze zawrzeć, dlatego będę wdzięczna za jakiekolwiek sugestie.