Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Brak natychmiastowego połączenia z internetem po uruchomieniu systemu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Po aktualizacji eseta do wersji 7 coś takiego zaczęło się dziać próbowałem utworzyć nowe połączenie z siecią, ale niestety nie daje się. Po jakiś 5 min połączenie samoczynnie się pojawia..
Dlaczego nie podajecie żadnych konkretnych informacji. Czy ja mam dar domyślania się albo szklaną kulę ?
Jaki to dokładnie produkt firmy Eset (eset to nie nazwa oprogramowania) ? Kod produktu ?
Jaki typ połączenia sieciowego lan, wifi ?
Lan
Pakiet Eset Smart Security 7
http://www.dagma.com.pl/Pomoc
32 793 11 88

Zawsze otrzymywałem od nich fachową pomoc.
a nie można jakoś prościej? Zresetowanie routera może coś dać ?
Takie rzeczy możesz robić sam, to nie jest fizyka jądrowa - zresetuj router i sprawdź.
Wersja siódma jest dość świeża.
Jeśli kupiłeś ten produkt jak najbardziej masz prawo do supportu. Nie wiem czego się boicie, oni nie gryzą i nie kopią przez słuchawkę.
Restart nic nie da. Problem leży w systemie i jego ustawieniach spowodowanych przez Smart Security 7.
powróciłem do wersji 6 i nadal to samo
To inaczej - wywal całkowicie ten pakiet. Bez niego sprawdzisz czy sytuacja się powtarza.
Ostatnio coś od nich potrzebowałem więc mogę podesłać

Kod:
I. Proszę pobrać i zapisać (np. na Pulpicie) narzędzie dostępne pod poniższym linkiem, które całkowicie usunie wszystkie wpisy utworzone przez aplikację ESET (proszę na tym etapie nie uruchamiać owej aplikacji).

http: //download.eset.com/special/ESETUninstaller.exe

II. Powyższe narzędzie należy uruchomić w trybie awaryjnym systemu Windows. Proszę wg poniższej instrukcji uruchomić komputer w trybie awaryjnym:

Instrukcja uruchamiania systemu Windows w trybie awaryjnym:

Aby uruchomić system Windows w trybie awaryjnym, należy zastosować się do poniższych kroków:
1. Włącz komputer (przycisk zasilania) i zanim rozpocznie się uruchamianie systemu operacyjnego naciśnij klawisz F8 na klawiaturze. Naciskaj klawisz F8 do momentu, kiedy pojawi się menu opcji zaawansowanych. Na komputerze, którego konfiguracja umożliwia rozruch w wielu systemach operacyjnych, naciśnij klawisz F8 po wyświetleniu menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia.
2. Po pojawieniu się Menu opcji zaawansowanych systemu Windows, wybierz Tryb awaryjny i naciśnij ENTER.
3. W menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia wybierz instalację, którą chcesz uruchomić i naciśnij ENTER.
4. W oknie System Windows działa w trybie awaryjnym kliknij TAK.

W przypadku problemów z uruchomieniem komputera w w/w sposób proszę skorzystać z poniższej procedury:

Windows XP

1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę BOOT.INI
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję '/SAFEBOOT'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję '/SAFEBOOT'

Windows Vista/7

1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę 'Rozruch'
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję 'Bezpieczny rozruch'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję 'Bezpieczny rozruch'

III. Będąc w trybie awaryjnym proszę uruchomić pobrane wcześniej narzędzie ESETUninstaller

IV. Po uruchomieniu narzędzia, program zapyta nas czy chcemy kontynuować pracę, należy nacisnąć przycisk Y na klawiaturze.

V. W kolejnym kroku narzędzie deinstalacyjne przeskanuje komputer w poszukiwaniu wpisów aplikacji ESET i wyświetli informacje o zainstalowanym oprogramowaniu antywirusowym, oraz zapytanie "Enter sequence number of AV product...". Należy wybrać liczbę, która będzie przypisana do nazwy produktu. Najczęściej pojawiającym się wpisem jest "1. ESS/EAV/EMSX", tak więc w tym wypadku należy nacisnąć na klawiaturze klawisz 1 a następnie nacisnąć Enter.

VI. Następnie program poprosi o potwierdzenie operacji, należy nacisnąć Y.

Bedzie także informacja gdzie zostanie utworzony plik ~ESETUninstaller.log (zawsze jest tworzony w miejscu gdzie znajduje się samo narzędzie do deinstalacji). Program zostanie odinstalowany automatycznie.

VII. Komputer należy ponownie uruchomić.

VIII. Proszę następnie ponownie zainstalować program i zweryfikować czy problem nadal występuje. Proszę ze strony www.eset.pl pobrać najnowsza wersje oprogramowania.

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, proszę o podesłanie pliku ~ESETUninstaller.log, który został utworzony po uruchomieniu narzędzia do deinstalacji.
Robiłem wcześniej deinstalację tego programu i problem nadal występował Smutny
Robiłeś to z trybu awaryjnego przy pomocy powyższej aplikacji czy po prostu normalna deinstalacja (Programy i funkcje).
Weźże telefon w łapki i dzwoń jako, że mamy już po weekendzie.
Sytuację może uratować punkt przywracania jeśli go masz.
Nie mam punktu przywracania, tak robiłem to z trybu awaryjnego.
Przekierowanie