30.10.2013, 16:52
Po aktualizacji eseta do wersji 7 coś takiego zaczęło się dziać próbowałem utworzyć nowe połączenie z siecią, ale niestety nie daje się. Po jakiś 5 min połączenie samoczynnie się pojawia..
I. Proszę pobrać i zapisać (np. na Pulpicie) narzędzie dostępne pod poniższym linkiem, które całkowicie usunie wszystkie wpisy utworzone przez aplikację ESET (proszę na tym etapie nie uruchamiać owej aplikacji).
http: //download.eset.com/special/ESETUninstaller.exe
II. Powyższe narzędzie należy uruchomić w trybie awaryjnym systemu Windows. Proszę wg poniższej instrukcji uruchomić komputer w trybie awaryjnym:
Instrukcja uruchamiania systemu Windows w trybie awaryjnym:
Aby uruchomić system Windows w trybie awaryjnym, należy zastosować się do poniższych kroków:
1. Włącz komputer (przycisk zasilania) i zanim rozpocznie się uruchamianie systemu operacyjnego naciśnij klawisz F8 na klawiaturze. Naciskaj klawisz F8 do momentu, kiedy pojawi się menu opcji zaawansowanych. Na komputerze, którego konfiguracja umożliwia rozruch w wielu systemach operacyjnych, naciśnij klawisz F8 po wyświetleniu menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia.
2. Po pojawieniu się Menu opcji zaawansowanych systemu Windows, wybierz Tryb awaryjny i naciśnij ENTER.
3. W menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia wybierz instalację, którą chcesz uruchomić i naciśnij ENTER.
4. W oknie System Windows działa w trybie awaryjnym kliknij TAK.
W przypadku problemów z uruchomieniem komputera w w/w sposób proszę skorzystać z poniższej procedury:
Windows XP
1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę BOOT.INI
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję '/SAFEBOOT'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję '/SAFEBOOT'
Windows Vista/7
1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę 'Rozruch'
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję 'Bezpieczny rozruch'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję 'Bezpieczny rozruch'
III. Będąc w trybie awaryjnym proszę uruchomić pobrane wcześniej narzędzie ESETUninstaller
IV. Po uruchomieniu narzędzia, program zapyta nas czy chcemy kontynuować pracę, należy nacisnąć przycisk Y na klawiaturze.
V. W kolejnym kroku narzędzie deinstalacyjne przeskanuje komputer w poszukiwaniu wpisów aplikacji ESET i wyświetli informacje o zainstalowanym oprogramowaniu antywirusowym, oraz zapytanie "Enter sequence number of AV product...". Należy wybrać liczbę, która będzie przypisana do nazwy produktu. Najczęściej pojawiającym się wpisem jest "1. ESS/EAV/EMSX", tak więc w tym wypadku należy nacisnąć na klawiaturze klawisz 1 a następnie nacisnąć Enter.
VI. Następnie program poprosi o potwierdzenie operacji, należy nacisnąć Y.
Bedzie także informacja gdzie zostanie utworzony plik ~ESETUninstaller.log (zawsze jest tworzony w miejscu gdzie znajduje się samo narzędzie do deinstalacji). Program zostanie odinstalowany automatycznie.
VII. Komputer należy ponownie uruchomić.
VIII. Proszę następnie ponownie zainstalować program i zweryfikować czy problem nadal występuje. Proszę ze strony www.eset.pl pobrać najnowsza wersje oprogramowania.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, proszę o podesłanie pliku ~ESETUninstaller.log, który został utworzony po uruchomieniu narzędzia do deinstalacji.