Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Platforma Origin - Gwarancja zadowolenia albo zwrot gry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: ea-games.png]
Pod koniec ubiegłego miesiąca dowiedzieliśmy się o możliwości zwrotu gier zakupionych za pośrednictwem platformy Origin, zaś dzisiaj możemy przekazać Wam oficjalną informację o dostępności tej usługi w Polsce. Program wystartował dokładnie 6 września, więc niektórzy mieli już prawdopodobnie okazję skorzystać z nowej możliwości. Akcja została nazwana jako "Gwarancja zadowolenia z gry" i może z niej skorzystać każdy, kto spełni odpowiednie warunki opisane szczegółowo w regulaminie dostępnym pod tym linkiem (LINK). Jakby nie patrzeć, jest to pierwszy tego typu program dostępny na platformach służących do sprzedaży gier - firma Electronic Arts nie cieszy się ostatnio zbyt dobrą opinią, więc każdy sposób na poprawienie wizerunku w przypadku dystrybutora jest niezwykle ważny. Zasady są proste i opierają się głównie na ramach czasowych, które zostały oparte na 24 godzinach oraz 7 dniach.

W przypadku doby mówimy o pierwszym uruchomieniu gry, zaś w przypadku tygodnia mamy na myśli termin od daty zakupu lub dnia premiery dla zamówień preorder. Oczywiście odpalanie produkcji i przeczekanie 24 godzin lub zakup gry i odczekanie tygodnia dyskwalifikuje nas z akcji, więc liczy się zawsze termin, który upływa jako pierwszy. Gracz ubiegający się o zwrot zakupionego produktu będzie musiał wypełnić odpowiedni formularz, zaś Electronic Arts będzie go rozpatrywało w przeciągu dziesięciu dni.
http://www.youtube.com/watch?v=a0bIxKoy4fw
Dostawca platformy Origin będzie oczywiście monitorował wszelkie nadużycia, które będą głównie polegały na zakupie gry, przejściu kampanii i złożeniu formularza zwrotu pieniędzy. Nikt nie jest przecież naiwny... ;] Użytkownicy chcący skorzystać z akcji będą musieli udać się do podstrony Pomoc w aplikacji Origin, po czym wybiorą historię zamówień oraz odpowiedni tytuł. W tym momencie wszyscy niezadowoleni klienci mogą składać wnioski o zwrot pieniędzy jedynie za gry Electronic Arts zakupione przez system e-sprzedaży.

Źródło: Electronic Arts
Przekierowanie