11.08.2013, 05:32
W lipcu Google wprowadził nowy system reklamowy do Gmaila. Wysyła wiadomości pocztowe, które trafiają do folderu „Promocje” w twojej skrzynce odbiorczej. Maile reklamowe udające tradycyjną korespondencję mają zastąpić sponsorowane linki w interfejsie webowym Gmaila. Pomysł, delikatnie rzecz ujmując, kontrowersyjny.
Microsoft postanowił wykorzystać zniesmaczenie niektórych użytkowników Gmaila, którym nie podoba się fakt, że Google wysyła im spam do ich skrzynek odbiorczych. Nowa odsłona kontrowersyjnej i agresywnej kampanii reklamowej „Scroogled” krytykuje pomysł Google’a.
- Twój dostawca pocztowy powinien chronić cię przed spamem, ale Google robi coś dokładnie odwrotnego. Czytają twoją prywatną korespondencję i wykorzystują to, co w niej znajdą, by wysyłać ci śmieciowe maile do twojej skrzynki odbiorczej – twierdzi Microsoft, nazywając cały proceder „Gspamem”.
Jak nietrudno się domyślić, Microsoft proponuje jako alternatywę własną usługę pocztową, czyli Outlooka.
Za: chip.pl
Microsoft postanowił wykorzystać zniesmaczenie niektórych użytkowników Gmaila, którym nie podoba się fakt, że Google wysyła im spam do ich skrzynek odbiorczych. Nowa odsłona kontrowersyjnej i agresywnej kampanii reklamowej „Scroogled” krytykuje pomysł Google’a.
- Twój dostawca pocztowy powinien chronić cię przed spamem, ale Google robi coś dokładnie odwrotnego. Czytają twoją prywatną korespondencję i wykorzystują to, co w niej znajdą, by wysyłać ci śmieciowe maile do twojej skrzynki odbiorczej – twierdzi Microsoft, nazywając cały proceder „Gspamem”.
Jak nietrudno się domyślić, Microsoft proponuje jako alternatywę własną usługę pocztową, czyli Outlooka.
Za: chip.pl