04.01.2010, 15:17
Hej, ogólnie zawsze orientuję się jak rozwiązywać swoje komputerowe problemy, ale czasem mi wypadnie jakiś mały niby nic nie znaczący, a jednak irytujący kłopocik. Tak się właśnie stało, więc proszę o pomoc. Posiadam Windows 7 w wersji enterprise i jakieś 10 minut temu, może 20 stała się śmieszna rzecz. Zwykle, jak się chce coś zaznaczyć, to zaznacza się klikając lewym przyciskiem myszy i się przeciąga mysz po folderach, które ma się zaznaczyć. No i dotychczas pojawiało się ładne wypełnione na niebiesko okienko do zaznaczania, a jak mówię, przed ok. 10 minutami coś się zmieniło i teraz zamiast niego pojawia się okienko jak w poprzednich wersjach systemu, czyli puste w środku okienko z przerywanej, szarej linii. Co ciekawe, dzieje się tak tylko na pulpicie, bo jak zaznaczam pliki w eksploratorze Windows, to pojawia się normalne, ładne niebieskie okienko... ;P Sorry, że z taką głupotą wyjeżdżam, ale to był dość miły dla oka szczegół i szkoda by było go stracić...
Z góry dziękuję za pomoc!
Z góry dziękuję za pomoc!