17.07.2013, 10:45
Witam,
Nie wiem czy dobrze trafiłem ale generalnie mam problem z aplikacją:
po instalacji systemu CRM ( instalowany jako desktop) u jednego użytkownika nie otwiera mi linku do którego jest podpięty dokument, nawet jeśli podpinam go lokalnie to klikając w link nie ma żadnej reakcji. Generalnie wyda mi się ze to mogą być ustawienia w Win ale nie mam pojęcie gdzie tego szukać, 5 pozostałych użytkowników nie ma problemu.
Bardzo proszę o pomoc lub ewentualne sugestie gdzie mogę poruszyć ten temat.
Pozdrawiam
Nie wiem czy dobrze trafiłem ale generalnie mam problem z aplikacją:
po instalacji systemu CRM ( instalowany jako desktop) u jednego użytkownika nie otwiera mi linku do którego jest podpięty dokument, nawet jeśli podpinam go lokalnie to klikając w link nie ma żadnej reakcji. Generalnie wyda mi się ze to mogą być ustawienia w Win ale nie mam pojęcie gdzie tego szukać, 5 pozostałych użytkowników nie ma problemu.
Bardzo proszę o pomoc lub ewentualne sugestie gdzie mogę poruszyć ten temat.
Pozdrawiam