01.06.2013, 06:03
Była szefowa agencji DARPA, Regina Dugan nadzoruje obecnie dwa nietypowe projekty w Motoroli - firmy, która od jakiegoś czasu jest właśnością Google'a.
Podczas konferencji D11, była szefowa DARPA opowiedziała o nowej wizji przyszłości. Przyszłości, w której zamiast wpisywania skomplikowanych haseł i innych uciążliwych metod autoryzacji, będziemy logować się do systemów Google'a za pomocą tatuaży i... tabletek.
-To nie są rzeczy, które trafią do produkcji w najbliższym czasie, jednak nasze badania pokazują, że Motorola odzyskuje pewność siebie. Powiedziała Regina Dugan demonstrując jeden z prototypów elektronicznego tautażu, umieszczony na jej przedramieniu.
Kolejnym sposobem potwierdzenia naszej toższamości w sieci mają być tabletki, umożliwiające tzw "witaminowe uwierzytelnianie". Zasada działania wydaje się być prosta: wystarczy połknąć pigułkę, a ta, zasilana kwasami żołądkowymi zacznie emitować 18-bitowy sygnał, który zmieni nasze ciało w hasło dostępu.
Dugan pytana o ryzyko nadzorowanych przez nią badań i kontrowersje, które mogą one wzbudzić wśród konsumentów odpowiedziała krótko:
-Jeśli wprowadzając innowacje, chcesz odnieść klęskę, unikaj ryzyka. Nuda to największy wróg innowacji.
Za: chip.pl
Podczas konferencji D11, była szefowa DARPA opowiedziała o nowej wizji przyszłości. Przyszłości, w której zamiast wpisywania skomplikowanych haseł i innych uciążliwych metod autoryzacji, będziemy logować się do systemów Google'a za pomocą tatuaży i... tabletek.
-To nie są rzeczy, które trafią do produkcji w najbliższym czasie, jednak nasze badania pokazują, że Motorola odzyskuje pewność siebie. Powiedziała Regina Dugan demonstrując jeden z prototypów elektronicznego tautażu, umieszczony na jej przedramieniu.
Kolejnym sposobem potwierdzenia naszej toższamości w sieci mają być tabletki, umożliwiające tzw "witaminowe uwierzytelnianie". Zasada działania wydaje się być prosta: wystarczy połknąć pigułkę, a ta, zasilana kwasami żołądkowymi zacznie emitować 18-bitowy sygnał, który zmieni nasze ciało w hasło dostępu.
Dugan pytana o ryzyko nadzorowanych przez nią badań i kontrowersje, które mogą one wzbudzić wśród konsumentów odpowiedziała krótko:
-Jeśli wprowadzając innowacje, chcesz odnieść klęskę, unikaj ryzyka. Nuda to największy wróg innowacji.
Za: chip.pl