Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Nagły zawias kompa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Od około miesiąca mam 7ke (64bit).
Wszystko jak dotąd grało i buczało... jednak od paru dni mam problem i to dość poważny.
Wszystkie programy jakie ma zainstalowane oczywiście kompatybilne z ww systemem, ale mimo to za każdym razem lapek mi się wiesza po chwili pracy na nim (ok.10 minut). Klawiatura nie reaguje, touchpad tak samo, obraz zatrzymuje się, dyski także. Nie mam pojęcia co się dzieje, ale jest to ogromnie irytujące.
Proszę kogoś obeznanego w temacie o jakąś radę. Czy ktoś miał podobną sytuacje?
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Czy masz stacjonarny czy laptopa?
Czy komputer nie przegrzewa się?
Mam lapka. Nie grzeje się. Tak jak wyżej pisałem. Wszystko działa i nagle...zawias kompletny.
Przed chwila odinstalowałem antyvira avg9.0 i póki co od 15 minut się nie zawiesił. Więc może to było powodem...
Czy są jakieś komunikaty w zdarzeniach? Zwłaszcza krytyczne z czasu zawisu laptopa.
Panel sterowania -> narzędzia administracyjne -> podgląd wydarzeń żeby tam się dostać.
Kod:
Nazwa dziennika: System
Źródło:         Microsoft-Windows-Kernel-Power
Data:           2009-12-28 23: 10: 13
Identyfikator zdarzenia: 41
Kategoria zadania: (63)
Poziom:         Krytyczne
Słowa kluczowe: (2)
Użytkownik:     SYSTEM

Opis:
System został uruchomiony ponownie bez uprzedniego czystego zamknięcia. Przyczyną tego błędu może być fakt, że system przestał odpowiadać, uległ awarii lub nastąpiła nieoczekiwana utrata zasilania.
Kod XML zdarzenia:
<Event xmlns="http: //schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
  <System>
    <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" />
    <EventID>41</EventID>
    <Version>2</Version>
    <Level>1</Level>
    <Task>63</Task>
    <Opcode>0</Opcode>
    <Keywords>0x8000000000000002</Keywords>
To raczej nie odnosi się do tego przypadku. Czekamy na raport, czy po jakimś czasie problem powróci czy zniknął.
Jeśli problem powróci to na 100% poinformuje o tym.
Przekierowanie