Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Bufor wydruku "zawiesza się".
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich forumowiczów,
Na początku wspomnę, że postanowiłem założyć wątek po tym jak przeszukałem Internet i niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania.

Problem z buforem wydruku, który muszę restartować za każdym razem kiedy do kolejki wydruku drukarki udostępnionej w sieci lokalnej wpada nowe zadanie z komputera zdalnego z systemem Windows 7 x64.

Sytuacja wygląda następująco, do komputera (oznaczmy PC1) podłączona jest drukarka przez USB (model drukarki HP LJ 1020). Drukarka nie sprawia problemów przy zadaniach drukowania wychodzących z PC1.
Drukarka ta jest udostępniona w sieci lokalnej, aby mogły z niej korzystać 4 laptopy (2 laptopy z Windows 7 x64, 1 laptop z Windows Vista x32, 1 laptop z Windows XP).
Zadania wydruku z Visty i XP wpadające do kolejki wydruku nie sprawiają żadnych problemów i drukowane są bezpośrednio tak jakby wychodziły z PC1.
Problem pojawia się, kiedy zadania drukowania wpadają do kolejki wydruku z laptopów z Windows 7 x64, dowolne zadanie "zatyka" kolejkę wydruku, brak reakcji drukarki, status wydruku w kolejce "Drukowanie", blokada trwa aż do momentu ponownego uruchomienia Bufora wydruku lub restartu PC1. Po wspomnianym restarcie Bufora wydruku dopiero zadanie wychodzi z kolejki i jest drukowane.

PC1 to komputer z systemem Windows 7 Pro x64

Będę wdzięczy za sugestie, podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?
(19.05.2013 22:07)thermalfake napisał(a): [ -> ]Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?



Serdeczne dzięki, pomogło.
Wątek rozwiązany.
Przekierowanie