18.01.2013, 16:28
Witam,
Mam pewien problem z którym się jeszcze nie spotkałem. Otóż ostatnio, przy otwieraniu komputera (laptopa) zaczał się on zawieszać. Po kilku uruchomieniach, komputer powitał mnie ekranem menadżera rozruchu systemu Windows, z komunikatem "Nie można było uruchomić systemu Windows, gdyż brakuje pliku rejestru systemowego lub jest on uszkodzony". Pojawia się taki ekran, zarówno przy normalnym uruchomieniu, jak i wszystkie tryby awaryjne czy ostatnio znana dobra konfiguracja. Przy ładowaniu trybu awaryjnego, ładują się jakieś pliki i zatrzymuje się na dobre.
Probowałem wrzucić płytę instalacyjną Windows XP (nie mam płytki instalacyjnej Windows 7, gdyż od razy był wgrany na laptopie) i uruchomić z płyty instalację, żeby sformatować lub naprawić. Jednak w tym wypadku, działo się to samo. Po pewnym czasie "niebieski", który był efektem uruchomienia instalacji zawiesił się i otrzymałem wyżej wymieniony komunikat. Powiem więcej, że instalacja się nie zaczęła nawet.
Byłem z tym w serwisie informatycznym i z całą stanowczością pracownik stwierdził, że zepsuł się dysk twardy.
Chciałem oddać do gwaranta (laptop ma 24 m-ce gwarancji, kupiłem go w październiku ..) jednak napisali mi oni, czy mogę przesłać wynik, który sporządzi program do kontroli HDD. Jak mam to zrobić, skoro w żadnen sposób, nie mogę uruchomić komputera?
Mam pewien problem z którym się jeszcze nie spotkałem. Otóż ostatnio, przy otwieraniu komputera (laptopa) zaczał się on zawieszać. Po kilku uruchomieniach, komputer powitał mnie ekranem menadżera rozruchu systemu Windows, z komunikatem "Nie można było uruchomić systemu Windows, gdyż brakuje pliku rejestru systemowego lub jest on uszkodzony". Pojawia się taki ekran, zarówno przy normalnym uruchomieniu, jak i wszystkie tryby awaryjne czy ostatnio znana dobra konfiguracja. Przy ładowaniu trybu awaryjnego, ładują się jakieś pliki i zatrzymuje się na dobre.
Probowałem wrzucić płytę instalacyjną Windows XP (nie mam płytki instalacyjnej Windows 7, gdyż od razy był wgrany na laptopie) i uruchomić z płyty instalację, żeby sformatować lub naprawić. Jednak w tym wypadku, działo się to samo. Po pewnym czasie "niebieski", który był efektem uruchomienia instalacji zawiesił się i otrzymałem wyżej wymieniony komunikat. Powiem więcej, że instalacja się nie zaczęła nawet.
Byłem z tym w serwisie informatycznym i z całą stanowczością pracownik stwierdził, że zepsuł się dysk twardy.
Chciałem oddać do gwaranta (laptop ma 24 m-ce gwarancji, kupiłem go w październiku ..) jednak napisali mi oni, czy mogę przesłać wynik, który sporządzi program do kontroli HDD. Jak mam to zrobić, skoro w żadnen sposób, nie mogę uruchomić komputera?