Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Nie mogę zainstalować aktualizacji KB2676562 oraz KB2724197
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
cześć,
Jestem posiadaczką Windows 7 Home Premium x64 + SP1
System aktualizuje na bieżąco poprzez Windows Update.
Jednak od jakichś dwóch tygodni system nie jest w stanie zainstalować dwóch aktualizacji:
KB2676562 oraz KB2724197

Tzn codziennie przechodzę przez tę samą procedurę "dnia świstaka".
1. System informuje że znalazł dwie nowe aktualizacje KB2676562 oraz KB2724197
2. każe systemowi je zainstalować
3. system informuje mnie że je ściąga i w końcu informuje że je zainstalował.

Instaluje je codziennie od dwóch tygodni i w historii aktualizacji mam wypisane że codziennie instaluje te aktualizacje.

Co się dzieje że komp nie umie ich zainstalować raz a pożądnie?

pzdr
Beata
Spróbuj pobrać je ręcznie:

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/...x?id=29788 (KB2676562)
http://www.microsoft.com/pl-pl/download/...x?id=34832 (KB2724197)

Po instalacji uruchom ponownie komputer i napisz czy informacja pojawia się ponownie.
W pliku C:\Windows\windowsupdate.log może też się coś interesującego znajdzie.
(29.10.2012 11:30)House napisał(a): [ -> ]Spróbuj pobrać je ręcznie:

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/...x?id=29788 (KB2676562)
http://www.microsoft.com/pl-pl/download/...x?id=34832 (KB2724197)

Po instalacji uruchom ponownie komputer i napisz czy informacja pojawia się ponownie.

zainstalowały się aktualizację ale po restarcie informacja pojawiła się ponownie

(29.10.2012 14:46)thermalfake napisał(a): [ -> ]W pliku C:\Windows\windowsupdate.log może też się coś interesującego znajdzie.
plik o którym piszesz załączyłam do posta
(01.11.2012 11:16)thermalfake napisał(a): [ -> ]Spróbuj tego
http://support.microsoft.com/kb/947821
instalowałam to już wcześniej - nie pomaga
Witaj. Użyj ten Fix Najlepiej w trybie agresywnym lub wykonaj rest update ręcznie.
http://support.microsoft.com/kb/971058/pl
(02.11.2012 08:41)Portator napisał(a): [ -> ]Witaj. Użyj ten Fix Najlepiej w trybie agresywnym lub wykonaj rest update ręcznie.
http://support.microsoft.com/kb/971058/pl
nie wiem co to znaczy tryb agresywny ale uruchomiłam tego fixa
niestety nie pomaga....Smutny
Przekierowanie