Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: BSOD: podczas ładowania systemu, kod błędu 0x0000000A
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie. Mam taki oto kłopot. Znajoma podrzuciła mi laptopa, żebym zerknął czy będę w stanie coś z nim zrobić. W czym problem. Otóż przy próbie uruchomienia laptopa normalnie, podczas ładowania Windows, miga bluescreen i komputer się wyłącza. Podczas próby uruchomienia w trybie awaryjnym też wyskakuje bluescreen, ten z linka poniżej. To samo dzieje sie podczas próby odpalenia płyty z Windowsem. Z tego co czytałem na ten temat to ile osób tyle opinii, więc w niczym mnie to nie przybliżyło do zdiagnozowania problemu. Czy to Bios , czy sprzęt, czy sterowniki, czy wszystko.
Minidup'a nie podeślę bo się nie mogę do niego dostać gdyż nie jestem w stanie załadować systemu. Komputer to Packard Bell, 6 GB Ram, Procesor Intel Celeron B800, grafika Intel HD , Win HP x64

Jeszcze jedno.. Nie mam bladego pojęcia co z komputerem było robione, że do takiego stanu rzeczy został doprowadzony.

http://i816.photobucket.com/albums/zz85/...AG0005.jpg
Na początek jak z każdym sprzętem diagnostyka dysku twardego (hd tune, victoria, mhdd) i pamięci ram (memtest86). Te narzędzia znajdziesz chociażby w pakiecie hirensa z którego będziesz mógł także się dostać do katalogu z dumpami (o ile zapisały się na tym poziomie). Mógłbyś także przekopiować do sprawdzenia plik c:\Windows\System32\winevt\Logs\system.evtx
Z poziomu WinRE (konsola) wrzuć mu polecenia chkdsk /f/r oraz sfc /scannow
O właśnie o tym zapomniałem napisać. Robiłem wczoraj memtest, generalnie to robił sie on całą noc. Po ok 26 min i 50% postępu zaczął przewijać błędy i robił tak calutką noc. Można powiedzieć ze dosłownie miliard tego było , jakby pamięć zwariowała albo co .

Resztą propozycji postaram się zaraz zająć.
Po pierwszych błędach można już było test zakończyć i go nie męczyć. Teraz czekamy na dalsze informacje. Popytaj czy na to jest jeszcze gwarancja. Procedura i miejsce odesłania taka sama jak w przypadku Acera.
Udało mi się na tamtym komputerze uruchomić Parted Magic i dostać do folderu minidump. Link poniżej. Mogę coś jeszcze z tego poziomu zrobić ?

http://www.sendspace.com/file/f85y2v Minidump

http://www.sendspace.com/file/ok32nt c:\Windows\System32\winevt\Logs
W tej dystrybucji widzę tylko GSmartControl do monitoringu atrybutów smart. Trochę za mało a i dystrybucja nie oferuje zbyt wiele.
W takim razie polecę udać się z komputerem do serwisu jakiegoś, może jeszcze jest na gwarancji, szczerze mówiąc nawet nie wiem . W każdym razie dziękuję za poświęcony czas.


Takie coś jeszcze http://i816.photobucket.com/albums/zz85/...AG0006.jpg
Nie do jakiegoś serwisu tylko zapytaj właścicielki niech odnajdzie dowód sprzedaży i na tej podstawie będzie można odesłać na bezpłatną naprawę do producenta. Radziłbym sobie jeszcze poprzegrywać ważne pliki przed wyjazdem.
Przekierowanie