07.10.2012, 09:56
Witam.
Otóż mam problem, który pojawił się po zmianie dotychczasowego dostawcy internetu, na internet hostowany przez UPC. Mianowicie, Steam Client w ogóle nie chce połączyć się z internetem. Początkowo wyskakuje okienko aktualizacji, w którym pasek stanu cały czas jest w zerowym miejscu (widoczne na obrazku nr 1), a następnie wyskauje error, że Steam potrzebuje połączenia internetowego, aby się zalogować (widoczne na obrazku nr 2).
Sęk w tym, że internet mam (widoczne na screenach, full zasięg sieci wi-fi), wszystko ładnie chodzi, oprócz tego Steam'a. Jak już wspomniałem, korzystam z routera, z którym łączę się za pomocą wi-fi na laptopie. Model router'a: TP-Link TL-WR740N. Dodam również, że próbowałem odinstalować antywirusa- nic to nie dało. Zapora również wyłączona.
Obrazki:
1. http://i.imgur.com/FYG50.jpg
2. http://i.imgur.com/BO3Zb.jpg
Z góry dziękuję za pomoc,
pozdrawiam.
Otóż mam problem, który pojawił się po zmianie dotychczasowego dostawcy internetu, na internet hostowany przez UPC. Mianowicie, Steam Client w ogóle nie chce połączyć się z internetem. Początkowo wyskakuje okienko aktualizacji, w którym pasek stanu cały czas jest w zerowym miejscu (widoczne na obrazku nr 1), a następnie wyskauje error, że Steam potrzebuje połączenia internetowego, aby się zalogować (widoczne na obrazku nr 2).
Sęk w tym, że internet mam (widoczne na screenach, full zasięg sieci wi-fi), wszystko ładnie chodzi, oprócz tego Steam'a. Jak już wspomniałem, korzystam z routera, z którym łączę się za pomocą wi-fi na laptopie. Model router'a: TP-Link TL-WR740N. Dodam również, że próbowałem odinstalować antywirusa- nic to nie dało. Zapora również wyłączona.
Obrazki:
1. http://i.imgur.com/FYG50.jpg
2. http://i.imgur.com/BO3Zb.jpg
Z góry dziękuję za pomoc,
pozdrawiam.