Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Bluescreeny w laptopie Acer Aspire
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, od przeszło pół roku mam problem z wyskakującą informacją o błędzie - jest to blue screen. Postanowiłem sformatować komputer - pozatym chciałem przeczyścić system więc akurat dobrze się składało - niestety problem nie odpuścił i nadal cały czas się pojawia w najmniej spodziewanych momentach. Jest to na tyle uciążliwe, że błąd ten występuje niemalże raz na jeden dzień pracy z laptopem.

A oto informacja systemowa, po "odzyskaniu sprawności":
Cytat:Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 19
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFF8A0271B5820
BCP3: FFFFF8A0271B5820
BCP4: FFFFB8A0271B5820
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\092712-43695-01.dmp
C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Temp\WER-57813-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=1...cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc. Uśmiechnięty
Należało by zacząć od podesłania do analizy plików *.dmp z lokalizacji c:\windows\minidump
Na wstępie trzeba zrobić diagnostykę pamięci RAM oraz HDD. Informacji how-to masz multum na forum.
Czy mogę do tego posłużyć się programem memtest ?
Przeprowadziłem Diagnostykę pamięci systemu Windows, po ponownym zalogowaniu wyświetliła mi się taka wiadomość:

[Obrazek: 40456fcaf7dc6753med.jpg]
Memtest86 na kilka godzin.
Zdjęcie ekranu podczas wykonywania operacji przez program memtest:

[Obrazek: 44807f47b2073a6f.jpg]
Teraz trzeba przetestować każdą kość RAM z osobna - albo wadliwa jest jedna albo wszystkie dwie. Jest jakiś procent szansy, że to może być problem slotów pamięci na płycie głównej. Jeśli lapek nie jest już na gwarancji to musisz sam sobie skombinować pamięć(i) o parametrach które są obecnie. Co to za model lapka (pisze od spodu).
Pamiętaj, żeby pamięci wyjmować/wkładać przy zdjętej baterii.
Przekierowanie