10.09.2012, 14:51
Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w najnowszym badaniu firmy Ericsson. Zobacz, czego Polacy szukają u operatorów komórkowych.
Posiadanie telefonu komórkowego już od dawna nie jest synonimem luksusu. Wiele osób posiada ich kilka. Szczególnie smartfony cieszą się stale rosnącą popularnością. Nic zatem dziwnego, że operatorzy dwoją się i troją, by to z ich usług skorzystała jak największa liczba osób. Niedawno prezentowaliśmy wam raport o tym, do którego operatora najczęściej przenosimy swój numer. No właśnie, jaki powinien być operator komórkowy?
Godny zaufania, pomocny i szczery - taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskomplikowany, fachowy i godny szacunku.
Okazuje się jednak, że nasze oczekiwania nie pokrywają się z postrzeganiem obecnego operatora. Blisko 70% polskich użytkowników telefonów komórkowych u operatora najbardziej ceni szczerość. Jednocześnie zaledwie mniej niż 40% faktycznie taką cechę przypisuje swojemu operatorowi. Podobnie blisko 70% chce, by jego operator był godny zaufania, a tylko nieco ponad 40% uważa, że w istocie tak jest. Na trzecim miejscu Polacy wśród wartości stawiają fachowość.
Co ciekawe, wszyscy czterej polscy operatorzy są podobnie oceniani przez klientów. Najmłodszy z nich, Play, w ocenach nie odróżnia się od Orange, T-Mobile i Plusa. Wszyscy są oceniani jako stosunkowo godni zaufania, fachowi i szczerzy. Nie są jednak postrzegani jako nieskomplikowani, z wyższej półki, odpowiedzialni społecznie ani zabawni.
Porównywalne rezultaty uzyskane w badaniu przez czterech największych operatorów w Polsce mogą świadczyć o tym, że przedstawiciele 'wielkiej czwórki' mają trudność lub wprost nie zamierzają wyróżniać się na tle konkurentów, mówi
Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson.
Źródło/fot.: Ericsson
Posiadanie telefonu komórkowego już od dawna nie jest synonimem luksusu. Wiele osób posiada ich kilka. Szczególnie smartfony cieszą się stale rosnącą popularnością. Nic zatem dziwnego, że operatorzy dwoją się i troją, by to z ich usług skorzystała jak największa liczba osób. Niedawno prezentowaliśmy wam raport o tym, do którego operatora najczęściej przenosimy swój numer. No właśnie, jaki powinien być operator komórkowy?
Godny zaufania, pomocny i szczery - taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskomplikowany, fachowy i godny szacunku.
Okazuje się jednak, że nasze oczekiwania nie pokrywają się z postrzeganiem obecnego operatora. Blisko 70% polskich użytkowników telefonów komórkowych u operatora najbardziej ceni szczerość. Jednocześnie zaledwie mniej niż 40% faktycznie taką cechę przypisuje swojemu operatorowi. Podobnie blisko 70% chce, by jego operator był godny zaufania, a tylko nieco ponad 40% uważa, że w istocie tak jest. Na trzecim miejscu Polacy wśród wartości stawiają fachowość.
Co ciekawe, wszyscy czterej polscy operatorzy są podobnie oceniani przez klientów. Najmłodszy z nich, Play, w ocenach nie odróżnia się od Orange, T-Mobile i Plusa. Wszyscy są oceniani jako stosunkowo godni zaufania, fachowi i szczerzy. Nie są jednak postrzegani jako nieskomplikowani, z wyższej półki, odpowiedzialni społecznie ani zabawni.
Porównywalne rezultaty uzyskane w badaniu przez czterech największych operatorów w Polsce mogą świadczyć o tym, że przedstawiciele 'wielkiej czwórki' mają trudność lub wprost nie zamierzają wyróżniać się na tle konkurentów, mówi
Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson.
Źródło/fot.: Ericsson