02.09.2012, 12:19
02.09.2012, 12:19
02.09.2012, 12:41
Czemu zamazana nazwa programu ?.
Jak nie wiesz czemu takie rozszerzenia to co ty za programista jesteś ?.
Nie ma żadnego programu bez błędów.
Jak nie wiesz czemu takie rozszerzenia to co ty za programista jesteś ?.
Nie ma żadnego programu bez błędów.
02.09.2012, 12:48
Bo ja zamazał bo głupia nazwa była :/ A żeby nie było, że kopiuje to dam kawałek kodu odpowiedzialnego za pluginy:
Zakazuje kopiowania i rozpowszechniania oczywiscie
Kod:
package Games;
import java.io.Serializable;
import java.util.LinkedList;
import Bot.Irc;
public abstract class Game implements Serializable{
protected Irc irc;
protected String
nick,
last_nick;
protected LinkedList<String>
players = new LinkedList<String>();
public void initGame(String nick,Irc irc,String[] args)
{
this.irc = irc;
this.nick = nick;
this.last_nick = nick;
renderHelpToIRC();
renderToIRC();
}
public abstract void getMessage(String nick,String[] args);
public abstract void renderToIRC();
public abstract void renderHelpToIRC();
public abstract void connectToMe(String nick);
public LinkedList<String> getPlayers()
{
return players;
}
public String getAdminNick()
{
return nick;
}
}
02.09.2012, 12:53
Ten kod nie jest odpowiedzialny za pluginy.
A i pisz normalnie a nie jak jakiś troll.
A i pisz normalnie a nie jak jakiś troll.
02.09.2012, 13:04
WTF To jakim cudem u mnie działa? Wejdź na kanał #trollroom to się dowiesz kolego(polecenie !help)
02.09.2012, 13:20
To niby gdzie masz w tym kodzie klasę ładującą pluginy z rozszerzeniem .jar, którego nawet nie możesz wytłumaczyć ?.
02.09.2012, 13:22
Nie będe udostępniał całego kodu
02.09.2012, 16:07
I sam się gubisz.
Nawet wytłumaczyć nie umiesz.
Nawet wytłumaczyć nie umiesz.
02.09.2012, 17:41
Dobrze, teraz to wytłumacze to tak prosto i łopatologicznie, że prościej już nie będzie.
To jest abstrakcyjna klasa Game, po której Dziedziczy klasa Plugin.App w pliku *.jar.Plik *.jar jest wczytywany do pamięci, pobieram z niego obiekt klasy Class i dodaje ten obiekt klasy PluginInfo wraz z labelem i callbackiem, do stosu.Gdy po przeszukaniu sparsowanej już wiadomości użytkownika funkcja sprawdzająca pluginy zwróci true i łączy tego usera do nowo utworzonego obiektu gry, która nasłuchuje na następne instrukcje od gracza.Wykonuje je i zwraca.
Klase zserializowałem by można ją było zapisywać/ładować z pliku.
To jest abstrakcyjna klasa Game, po której Dziedziczy klasa Plugin.App w pliku *.jar.Plik *.jar jest wczytywany do pamięci, pobieram z niego obiekt klasy Class i dodaje ten obiekt klasy PluginInfo wraz z labelem i callbackiem, do stosu.Gdy po przeszukaniu sparsowanej już wiadomości użytkownika funkcja sprawdzająca pluginy zwróci true i łączy tego usera do nowo utworzonego obiektu gry, która nasłuchuje na następne instrukcje od gracza.Wykonuje je i zwraca.
Klase zserializowałem by można ją było zapisywać/ładować z pliku.
02.09.2012, 18:25
Zamieść link do swojego programu kolego, gdyż istnieje podejrzenie, że wątek ten to plagiat czyjejś pracy.