Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Jak usunąć konto gościa w Windows 7?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich mój problem polega na tym że chcę mieć w komputerze tylko jedno konto administratora (tak miałem do tej pory). Niedawno założyłem jeszcze jedno i po kilku godzinach zdecydowałem że chcę je usunąć niestety nie dałem rady i teraz jak włączam komputer to mam dwa okienka zamiast jednego i muszę klikać w switch user i dopiero później mam możliwość wyboru admina i wpisania hasła.Przepraszam za chaotyczny opis w skrócie pytanie brzmi jak usunąć to konto gościa i mieć tylko jedno tak jak na początku.
Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.
PS:
Dodam że to jest Win 7 Home Premium
Konta gościa nie da się usunąć. Możesz natomiast je wyłączyć. Zrobisz to tak: Panel sterowania -> Dodaj lub usuń konta użytkowników -> Gość (Guest). Edytujesz i wyłączasz konto gościa. Powinno załatwić sprawę.
Witam

Próbowałeś usunąć w panelu sterowania ?

Panel sterowania --> Konta użytkowników i filtr rodzinny --> Konta użytkowników --> Zarządzaj innym kontem.

Możesz dodawać/wyłączać lub usuwać konta. Ale konta "gość" nie usuniesz. Możesz tylko wyłączyć, więc kliknij na niego dwa razy i wyłącz.

Może pomogłem. Pozdrawiam.
Dziękuję za odpowiedź mam wyłączone konto użytkownika tzn gościa ale myślałem że można je całkowicie usunąć aby
mieć tylko administratora.Jakkolwiek dziękuje za info i pozdrawiam
Wątek rozwiązany.
Przekierowanie