16.08.2012, 14:01
WItam
Od kilku dni walczę z skonfigurowaniem poprawnym Thunderbirda, gdyż nie działa poczta wychodząca. Przychodząca bez najmnejszych problemów od samego początku.
Okazuje się że problem nie tkwi po stronie serwera a raczej winny jest system. Próbowałem różnych kombinacji ustawień poczty - bez efektów. Sprawdziłem na drugim komputerze z XP i przy tych samych ustawieniach poczta wychodzaca działa. Eksportowałem ustawienia poczty z XP do poczty na win7 ale problem dalej ten sam.
Kombinowałem z zaporą systemu, ale mimo dodawania poczty do wyjątków, jak też wyłączanie zapory nic nie pomagało. Nie wiem gdzie szukać problemu. Port poczty wychodzącej 587
Spotkał ktoś się już z takim problemem?
Od kilku dni walczę z skonfigurowaniem poprawnym Thunderbirda, gdyż nie działa poczta wychodząca. Przychodząca bez najmnejszych problemów od samego początku.
Okazuje się że problem nie tkwi po stronie serwera a raczej winny jest system. Próbowałem różnych kombinacji ustawień poczty - bez efektów. Sprawdziłem na drugim komputerze z XP i przy tych samych ustawieniach poczta wychodzaca działa. Eksportowałem ustawienia poczty z XP do poczty na win7 ale problem dalej ten sam.
Cytat:Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ nie udało się połączyć z serwerem SMTP mail.ectro.pl. Serwer może być nieosiągalny albo nie przyjmować połączeń SMTP. Należy sprawdzić poprawność ustawień serwera poczty wychodzącej, a następnie spróbować ponownie, albo skontaktować się z administratorem serwera.
Kombinowałem z zaporą systemu, ale mimo dodawania poczty do wyjątków, jak też wyłączanie zapory nic nie pomagało. Nie wiem gdzie szukać problemu. Port poczty wychodzącej 587
Spotkał ktoś się już z takim problemem?