Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Problem z pocztą wychodzącą - zapora, zablokowane porty?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
WItam
Od kilku dni walczę z skonfigurowaniem poprawnym Thunderbirda, gdyż nie działa poczta wychodząca. Przychodząca bez najmnejszych problemów od samego początku.
Okazuje się że problem nie tkwi po stronie serwera a raczej winny jest system. Próbowałem różnych kombinacji ustawień poczty - bez efektów. Sprawdziłem na drugim komputerze z XP i przy tych samych ustawieniach poczta wychodzaca działa. Eksportowałem ustawienia poczty z XP do poczty na win7 ale problem dalej ten sam.

Cytat:Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ nie udało się połączyć z serwerem SMTP mail.ectro.pl. Serwer może być nieosiągalny albo nie przyjmować połączeń SMTP. Należy sprawdzić poprawność ustawień serwera poczty wychodzącej, a następnie spróbować ponownie, albo skontaktować się z administratorem serwera.

Kombinowałem z zaporą systemu, ale mimo dodawania poczty do wyjątków, jak też wyłączanie zapory nic nie pomagało. Nie wiem gdzie szukać problemu. Port poczty wychodzącej 587

Spotkał ktoś się już z takim problemem?

fourup

Sprawdź jakie porty mają być ustawione, czy ma być włączone szyfrowanie, czy serwer poczty wychodzącej wymaga (na pewno wymaga) uwierzytelnienia...

Zajrzyj na stronę dostawcy do działu pomoc i POWOLI i ze zrozumieniem przeczytaj i poustawiaj konto ponownie...

Ew. sprawdź, czy nie zapchałeś sobie serwera, lub też, czy nie próbujesz wysyłać wiadomości zawierające niedozwolone elementy (np. Google nie zezwala na przesyłanie plików *.exe).
Jako pierwsze co to kontaktowałem się właśnie z działem pomocy dostawcy, potwierdził że dane prawidłowe. Na tych samych danych na drugim komputerze z win XP poczta działa bez problemu, na win7 jak wcześniej wspomniałem wychodząca nie działa.

Serwera zapchać nie mogłem bo to nowe konto (na hekko), a jak wspomniałem na innym systemie działa.
Po sprawdzeniu na felernym komputerze z systemie Windows 7 nie można się połączyć telnetem na porcie 587.
Wyłączenie zapory nic nie pomaga, ciągle przy próbie łączenia telnetem komunikat:
"Łączenie z mail.ectro.pl... Nie można nawiązać połączenia z hostem na porcie 587: Połączenie nie powiodło się"

Przez co tak samo żaden klient pocztowy się nie połączy.

Bardzo prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Przeskanuj porty Advanced Port Scanner - port 587 powinien być domyślnie zamknięty a otwierany tylko przez programy np pocztowe które tego wymagają. Zobacz czy będzie jakaś zmiana jak dodasz nową regułę w zaporze.
Dla testów wyłącz także program antywirusowy/internet security - może mieć włączoną usługę antyspamową/filtrowania emaili.
http://forums.mozillazine.org/viewtopic....&t=1681415
http://www.howtoforge.com/forums/showthread.php?t=51129
http://www.techsupportforum.com/forums/f...92963.html
http://kb.mozillazine.org/Connection_errors_-_SMTP
Przekierowanie