04.08.2012, 10:22
Witam posiadam od 7 dni router Edimax BR6228nC i od 3 dni mam z nim problem
Mianowicie po około 3 -4 h użytkowania,nieużytkowania wchodząc na pierwsza lepsza stronę wyskakuje mi komunikat brak połączenia (czy jakoś tak ) tak jak przy braku internetu gdy dam rozwiąż problem wyskakuje serwer DNS nie odpowiada jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie routera z prądu i ponownie podłączenie.
Jak temu zaradzić bo jest to trochę uciążliwe.
Wersja oprogramowania sprzętowego : 1.16 z tego co sprawdzałem jest najnowsze.
Oddać router na gwarancje czy może da się rady temu jakoś zaradzić?
Przez pierwsze 3-4 dni nie było z nim żadnych problemów.
Nie ważne czy korzystam z wifi w laptopie czy siedzie na stacjonarnym podpięty kablem
Mianowicie po około 3 -4 h użytkowania,nieużytkowania wchodząc na pierwsza lepsza stronę wyskakuje mi komunikat brak połączenia (czy jakoś tak ) tak jak przy braku internetu gdy dam rozwiąż problem wyskakuje serwer DNS nie odpowiada jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie routera z prądu i ponownie podłączenie.
Jak temu zaradzić bo jest to trochę uciążliwe.
Wersja oprogramowania sprzętowego : 1.16 z tego co sprawdzałem jest najnowsze.
Oddać router na gwarancje czy może da się rady temu jakoś zaradzić?
Przez pierwsze 3-4 dni nie było z nim żadnych problemów.
Nie ważne czy korzystam z wifi w laptopie czy siedzie na stacjonarnym podpięty kablem