Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Problem Skaczące łącze router asus RT-N10E
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Wszystkich, jestem tu nowy więc proszę o wybaczenie ewentualnych błędów. Problem z generalnie wygląda tak:
[Obrazek: clip1c.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

A więc łącze jest bardzo niestabilne, przykład ten jest zrobiony podczas pobierania plik 5 giga, przy wyłączonych innych programach internetowych. Napisałem nazwę routera ale wiem już że to nie w tym problem ponieważ jest to nowy router zakupiony dzisiaj, a na starym sytuacja wyglądała dokładnie tak samo. P2P nie używam, jedynie Firefox i Skype to podstawa. Co może być problemem? Śieć sprawdzona nikt się na lewo nie podłączył. Od kompa do anteny z 3 metry i telewizor po drodze może to coś z tym związane? hmm witki opadają bo 90 pln poszło na nowy router a tu bez zmian ehh no cóż...
Dziękuje z góry za pomoc
Ten router jest podpięty do modemu kablowego ?
Sprawdź działanie sieci czy skacze identycznie lub nie używając dowolnego systemu ratunkowego livecd.
Witam, dzięki za szybką odpowiedź....
Tak router asus jest podłączony do kablowego modemu UPC. Dodam jeszcze że powinno to być 25mb/s. A co do Live cd to nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić...niestety

Mam więcej informacji, sieć przetestowana na dokładnie tym samym sprzęcie, tzn mam możliwość sprawdzenia sieci na takim samym komputerze tzn dell vostro 3550 i jaki wniosek? Wszystko dział na nim bez problemu sieć stabilna bez skoków...qrcze teraz to już nie wiem, to na pewno kwestia ustawień komputera lub czegoś innego (na pewno nie sieci)...poradźcie co z tym zrobić...

Jeszcze jedna ważna uwaga...Komputer właściwy w trybie awaryjnym z obsługą sieci również pracuje bez problemu!
Po sznureczku do kłębka i sam sobie pomogłem Zacieszacz ! Po wyłączeniu kilku aplikacji z autostart, wszystko wróciło do normy. Nie wiem niestety jaka aplikacja powodowała problem, nie mam czasu na dokładniejszą analizę, ale problem uważam za rozwiązany.

Dziękuję za pomoc kolego thermalfake, bez ciebie nie pomyślał bym sam Cwaniak

Pozdrawiam
Aplikacja zarządzająca LAN/WLAN czyli konfiguracja niesystemowa albo Dell Mobile Broadband Manager.
Pewnie tak...jeszcze raz dziękuje i Pozdrawiam
Witam jeszcze raz, odświeżam temat...Trochę czynności wykonano aby poprawić sytuację jednak nic nie pomogło, a mianowicie...
1. Zwiększenie transferu do 60 MB/s w UPC
2. Postawienie systemu od nowa Win7 64
3. Przy okazji zwiększenia transferu nowy router wi/fi Thomson TWG870
4. system przeskanowany wszystkim co możliwe, również w trybie awaryjnym

I sytuacja wygląda tak samo, to znaczy przy pobieraniu plików z sieci wykres transferu faluje jak Bałtyk, co najmniej...co za tym idzie rozmowy Skype wyglądają ba.....r.....dzoo.....po...do.....b....nie a wręcz rozłącza mi rozmowę i próbuje ją przywrócić, a przyznam że na tym mi najbardziej zależy bo tak się z pracodawcą kontaktuje.

Oczywiście tak jak wcześniej wspominałem, drugi taki sam komputer pracuje bez zarzutów ( przesiadka niemożliwa ) i żeby było śmieszniejszej na Neostradzie 6mb/s w biurze także wszystko śmiga bez problemu.

Rączki opadają poradźcie coś drodzy koledzy i/lub koleżanki bo siara na całego....60mb/s a pogadać nie idzie bo cały czas czerwone schodki Cwaniak

Pozdrawiam i oczekuje z niecierpliwością na wiadomość
Przekierowanie