17.05.2012, 09:06
Witam,
mam problem ze zmianą atrybutu tylko do odczytu z wszystkich folderów na moim dysku.
Mianowicie każdy folder umieszczony na dysku (w moim przypadku D) posiada zaznaczony atrybut - tylko do odczytu. Przy próbie odznaczenia go, ponownie automatycznie się on zaznacza.. Próbowałem już pogrzebać w ustawieniach zaawansowanych zabezpieczeń.., przypisać prawa do swojego konta, itp. Ale nic nie działa..
Znalazłem jakiś wątek (nawet tutaj na forum) odnośnie tego problemu ale rady tam zawarte nic nie pomogły..
Czy ktoś z Was na tyle obczaił ten temat na Win7, aby móc mi doradzić co zrobić ?
(ps. bo ta 7-ka ma jakieś dziwne te mechanizmy..)
ps2. Jako dodatkową informacje podam, że tylko foldery mają zaznaczone "tylko do odczytu". Pliki zawarte w tych folderach nie mają już tego atrybutu aktywnego..
mam problem ze zmianą atrybutu tylko do odczytu z wszystkich folderów na moim dysku.
Mianowicie każdy folder umieszczony na dysku (w moim przypadku D) posiada zaznaczony atrybut - tylko do odczytu. Przy próbie odznaczenia go, ponownie automatycznie się on zaznacza.. Próbowałem już pogrzebać w ustawieniach zaawansowanych zabezpieczeń.., przypisać prawa do swojego konta, itp. Ale nic nie działa..
Znalazłem jakiś wątek (nawet tutaj na forum) odnośnie tego problemu ale rady tam zawarte nic nie pomogły..
Czy ktoś z Was na tyle obczaił ten temat na Win7, aby móc mi doradzić co zrobić ?
(ps. bo ta 7-ka ma jakieś dziwne te mechanizmy..)
ps2. Jako dodatkową informacje podam, że tylko foldery mają zaznaczone "tylko do odczytu". Pliki zawarte w tych folderach nie mają już tego atrybutu aktywnego..