18.04.2012, 16:05
Dzień Google dla Agencji jest najważniejszą polską imprezą Google dla branży SEM. Ponad czterystu specjalistów branży IT spotkało się w warszawskim Forcie Legionów, aby dzielić się wiedzą.
Dzień Google dla Agencji jest imprezą o czteroletniej historii. Po otwarciu oddziału Google w Polsce, firma stwierdziła, że nie jest w najbliższych latach w stanie samodzielnie wykorzystać potencjału dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce w naszym kraju. Wtedy to wymyślono program "Google dla Agencji", który zakładał silne wsparcie Google dla agencji, które będą sprzedawać w pakiecie zarówno googlową usługę Adwords, jak i prowadzenie kampanii reklamowych przy pomocy tej usługi.
więcej
Dzień Google dla Agencji jest imprezą o czteroletniej historii. Po otwarciu oddziału Google w Polsce, firma stwierdziła, że nie jest w najbliższych latach w stanie samodzielnie wykorzystać potencjału dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce w naszym kraju. Wtedy to wymyślono program "Google dla Agencji", który zakładał silne wsparcie Google dla agencji, które będą sprzedawać w pakiecie zarówno googlową usługę Adwords, jak i prowadzenie kampanii reklamowych przy pomocy tej usługi.
więcej